Jak jsem plnila novoroční předsevzetí

...jsem prostě dobrá...;-)))
» autorka: Kuskus Pruhovaná
Jako asi každý i já jsem si dala tradiční novoroční předsevzetí.
Taková ta, která si dává každý …nebo spíš každá.

1) zhubnu
2) budu aspoň trochu šetřit
3) začnu cvičit
4) budu se víc věnovat rodině
Tak jo, první krok je za mnou…Dala jsem si je.
A teď je začnu plnit….začala jsem hned prvního ledna .

Zhubnu ……
Tohle předsevzetí jsem si dala jen tak mimochodem. Nemám nijakou nadváhu, ale přece jen jsem o svátcích trochu maličko nabrala a nějak se nevejdu do svých oblečků …..v rámci druhého předsevzetí, že budu šetřit (je krize, vyplatí se to) je lepší trochu se omezit v jídle, než si jít koupit nový šatník...Navíc méně jídla… méně peněz z rodinného rozpočtu…vlastně jsem ušetřila dvakrát…
Jsem účetní…v lednu máme závěrku účetního období 2011. Trocha stresu, do toho nějaké malé drobné rodinné problémy. K tomu nějaké maličkosti s dětmi a jde to samo ….z původních 53 kilo mám pěkných 50. To je přesně to, co jsem potřebovala. A ještě se vejdu do svých oblíbených džín.
A to je dnes teprve 16. ledna.

Budu víc šetřit...
Nebo spíš méně utrácet ...
Protože je leden a já mám závěrku, jsem v práci od rána do večera. Nevycházím a nemohu trajdat po obchodech...tedy šetřím...;-))))


Začnu cvičit...
Jak je o mě na modré známo jsem spíš lenoch než pohyblivá a mrštná bytost.
Jenže potřebuji trochu toho pohybu, spíš kvůli relaxaci než kvůli pohybu samotnému…
Běh se moc neosvědčil…psychologové tvrdí, že to je jako droga štěstí...Nějak nespatřuji štěstí v tom, že je zima, mokro, fouká vítr a já pobíhám jako „šťastný magor„ po Stromovce. A ještě se u toho musím tvářit, že mě to baví… Dala jsem se tedy znovu na jógu....navíc v mém oblíbeném cvičícím centru vymysleli soutěž a při každém cvičení dostanu body a za nasbírané body mohu čerpat prémie. Například masáž, hodina bazénu zdarma a podobné akce. A máme nového guru…je moc hezký…
A zase,cvičím, hubnu a ještě šetřím ……a navíc se kochám… a stále je 16.ledna a už jsem jednou byla cvičit. ;-))


Budu se víc věnovat rodině...
Pokaždé když jdu cvičit, beru Kluka s sebou. Je tam dětský koutek s dokonalou slečnou Janičkou nebo Klárkou. Chlapec je syn svého otce a tak je z nich nadšen.Janička i Klárka jsou za odměnu, budeš hodný - bude Klárka.Budeš-li ještě hodnější, bude i Janička. Navíc se mu děvčata skutečně věnují. Jako bych se věnovala já sama. Možná lépe. Takže je to vlastně ještě lepší než když se mu věnuji jen já . Okoukaná stará matka.

Tak a je to, já mám splněno.
Vlastně toho mohu hned nechat…
Zhubla jsem
Ušetřila jsem
Zacvičila jsem si
A Kluk měl dokonalou péči

Bože jak jsem skvělá.
Od zítra toho mohu nechat…
Zase budu lenošit, nebudu muset cvičit a mohu jít do kavárny a nešetřit na sobě (hodila by se i nová kabelka )

A ještě jsem pochopila o čem jsou novoroční předsevzetí.
Musím si dávat jen taková, která nejsou problém. Navíc je fajn vědět, že je budu mít brzy z krku.A to já umím.

Tak hezký nový rok …a užijte si svá předsevzetí ...jako já ...
Tipů: 17
» 17.01.12
» komentářů: 7
» čteno: 1058(19)
» posláno: 0


» 17.01.2012 - 16:21
Jsi geniální:))
» 17.01.2012 - 18:19
A k tomu krásně subtilní***
» 17.01.2012 - 18:25
skvěle, novoroční předsevzetí si nedávám, ale po přečtení asi začnu :-)
» 18.01.2012 - 06:33
já to říkám pořád, že jsi potvůrka popopodivná ...
» 18.01.2012 - 08:41
vodnar
každé předsevzetí dané je předem vymlouvané
» 19.01.2012 - 12:03
se divím že ještě nikoho nenapadlo podnikat v hubnutí stresem...
» 25.01.2012 - 12:39
:-))

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: Zase já… na druhou | Následující: Stoletý den ...

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.