Vagon

S dráhou to má podobnost jen v délce místnosti 2011
» autor: umělec2
Outlook bliká myš už kliká. Co to no toto. Aha, tak nevím jestli půjdu v duchu přemítám. Prej je koncert ve Vagónu

Tak jsme si dali s Pavlem pivo a přidruhém přišel Tomáš P. a dal si ho s námi . První kapela - takovej malej výbuch emocí se mi líbila ,méně však mým společníkům KOPIR ROZSYVAL BESTAR ,,http://www.youtube.com/watch?v=mYjJT2lsoqg ,,.
Pak jsem si dal další pivo a kluci místo toho tři panáky a to samé při čtvrtém závěrečném pivu. Rozdíl ve vnímání podlahy byl očividný ale nakonec Tomáš padesáticentimetrový schůdek zvládl bez poskvrnky.Druhá kapela ZUBY NECHTY byla výborná a líbila se všem. Klub byl naplněn tak z půlky a holky hrály všechny starý pecky takže jsme si část produkce užili ve stoje.Není čeho litovat.Příště je můžu vidět zase.
http://www.noise.cz/zubynehty/,,http://www.youtube.com/watch?v=y
77sQRXAKrY
Tak, takto to vidí kamarádi.
A co já na to? Co já vím.
V půl čtvrté ráno mne budí moje drahá, že se nemůže dostat z baráku. Fabky jsou utěsněny nějakým vtipálkem. Místo klik máme pevné koule. Nevím si s tím rady. Otvírám bzučákem na pokyn. Usínám spím. Budím se outlook bliká myš už kliká. E-mail pozvánka sem. Tak tu sem.
Tipů: 11
» 30.11.11
» komentářů: 5
» čteno: 1163(44)
» posláno: 0


» 03.12.2011 - 22:13
***
» 08.12.2011 - 09:15
ještě že máte ty pevné koule...a žes dostal tu pozvánku:)))
» 11.12.2011 - 09:32
Při vší úctě, umělče, tohle není fejeton ami omylem. Zpráva, možná. Aspoň, že koncert se vyvedl.
» 15.12.2011 - 16:48
Fejeton není tón a mně zní v hlavě hukot taky tlukot manželčin vstávej otevírej ničemo|!!!
» 22.01.2012 - 14:10
Strašně špatně se mi to četlo. K fejetonu bych to nepřirovnala, spíše vyprávění.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Následující: Smutek
« jméno
« heslo
» Registrace
» Zapomenuté heslo?
online
Besinka [1]
narozeniny
Eyrekr [12], Tamara J [8]


© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.