Excel

» autor: Zlatokop Henry
tabulka podobná vězení
děsí mne…
mřížky dělí vše jako mříže
propadám zoufalství
s prohrou já nejsem smířen

buňka podobná cele
děsí mne…

svobodu bere


šrámy a prohry
nadávám mnohdy

loučím se s klidem
pomáhej lidem
svůj život nechci žít v cele
jdu hezky na vzduch
pá pá Excele!
Tipů: 3
» 23.07.16
» komentářů: 7
» čteno: 547(13)
» posláno: 0


» 23.07.2016 - 21:19
Paulmatthiole
Čekal bych, že budeš mít větší výdrž :-))

Na druhou stranu musím poznamenat, že největší význam pro člověka sice má to, co se naučí pomocí vlastních zkušeností, ale když není prostor pro metodu "pokus - omyl", bývá k vzteku hledat informaci desítky minut či hodin, zatímco jiný to zvládne za pár sekund.

Vzpomínám si, kterak jsme přecházeli z W95 na W98. Bylo to velmi krásné, ale naneštěstí v tom prostředí přestal fungovat právě Excel (tehdy verze 97); také jsem bádal nad tím, proč. Celý vtip byl v tom, že stačilo přejmenovat jednu dynamickou knihovnu... Microsoft :-))
» 24.07.2016 - 00:13
ST
» 24.07.2016 - 19:22
krizekkk
Rozumím Ti. ;-)
A to to máš i s retrospektivou. :)
» 25.07.2016 - 12:08
Paulmatthiole: Děkuji za zprávu. Ta "básnička" je sice o EXCELU, ale inspirace je jinde. Připravuju nový web a musím se při sestavování článků řídit jako při vyplňování nějakých formulářů v Excelu :)
A pokud nabízíš korektury, tak budu víc než vděčný...mám tam překlepů až hanba :)
» 25.07.2016 - 12:12
Tara: já vím... říkačka o tabulkách se moc tady nehodí, neladí to... a je to příliš hranaté :) Příště bude něco z jiného soudku :)
» 25.07.2016 - 12:12
Paulmatthiole
Není zač. S korekturami nemám problém, stačí poslat text. Nejlépe nějakou dobu dopředu, přece jen je léto a nemohu zaručit, že budu s to nad to sednout na poslední chvíli.
» 25.07.2016 - 12:14
krizekkk: To si sakra piš....ta metafora na tabulky je 10 let vypisování aktivit na nový web...připadám si jako tělo bez duše, bez názoru :)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: Lest | Následující: ORLOJ REBELŮ

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.