Pekná

01.10.2019
» autor: unterman
Stretol som sa s ňou na frekventovanom mieste v centru mesta. Chcel som aby ma videli s ňou. Bola tak krásna a tak pôvabná. Skoro ako Jehovistka.

Mala oblečené letné šaty. Svetlo modré so šedými puntíkami. Na nohách mala ľahké biele šnurovacie kotníkové poltopánky. Také moderné mokasínky hodiace sa do kina aj na huby.

Dorazila tam skôr. Opierala sa o kované zábradlie na brehu rieky. Slnko krásne svietilo a bolo príjemne teplo. Vlažný letný vánok ktorý vial od rieky jej nadvihoval plavé hnedé vlasy. Vyhrievala si tvár v náplave teplých lúčov slnka. V tom dave ľudí ktorý na nábreží stáli a gýčovito sa fotili, bola ona ako zjavenie. Jej krása sa vypínala nad všetkým.

Na chvíľu som sa zastavil a díval som sa na ňu. Chyba, ja viem.

S Peknou sme šli na prechádzku. Kŕmili sme labute a kačice. Bola rozkošná. Pekná mala krásnu tvár. Jemne ostré a symetrické črty. Malé, úzke pery ale krásne tvarované. Noštek mala ako s antických sôch. Oči mala tmavohnedé. Veľké. Zrkadlili sa v nich moje obavy, že je príliš rozkošná a príliš nežné cukrátko. A že budem s ňou ešte musieť veľa krát kŕmiť vodnú zver, pokiaľ sa jej dostanem medzi tie krásne nohy, na ktorých kráčala tak placho ako srnka kráča po čerstvo zasnežených pieninách.
Išli sme na večeru do útulnej putiky. Na moju otázku či si dáme šampus alebo niečo ostrejšieho mi vysvetlila že nesmie piť lebo je potom divoká a neskrotná. Ubezpečil som ju, že mám dlhoročné skúsenosti s lovom divokých zvierat a že mám zo sebou uspávaciu pištoľ keby sa dostalo na najhoršie.

Usmievala sa tak sladko že z nej človeku krvácalo do brucha a nebehávali slzičky radosti na pohlavnom úde.
Pekná jedla pomaly. Neprežúvala, len ako keby rozpúšťala jedlo v puse. Divné. Ešte som nikoho nevidel takto jesť. Gurmánka, či čo. Konverzovala o všetkom. Rada sa smiala a bola vtipná. Našli sme spoločnú vlnu. To ma tešilo. Nepotreboval som žiadny fígeľ. Zaplatil som večeru a chvíľu sme sa prechádzali po meste.

Videl som malú šancu že ju dnes prefiknem a už som sa s ňou v duchu lúčil, keď Pekná navrhla že pozná jeden podnik kde majú najlepšie palacinky široko-ďaleko. No kto by to mal vynechať, že ?
Pekná rozprávala rada o sebe. O svojej práci, o záujmoch. O tom ako má rada svojho psa a ako sa učí hrať na klavír. Počúval som ju pozorne. Rozprávala dosť veľa a o všetkom. Nepoznala mantinel súkromia. Prelínali sa témy od jej drogovo závislej sestry, cez neveru jej matky po súdne stíhanie jej strýka v miliónovej kauze na topný olej. Dozaista keby som sa jej spýtal na jej zbierku vibrátorov, tak mi ich vymenúva podľa prezývky ktoré im dala.
Palacinky neboli dobré. Ale Pekná priala pozvanie na drink a potom ešte na ďalší. Pila jagermeister s tonikom. Tvrdila že sa rýchlo podguráži. Ale myslím si že klamala. Neviem prečo. Snáď nebola čerstvo abstinujúca alkoholička. Keď sme dopili druhý drink pozdvihli sme zadky a šli sme preč. Palacinky potrebovali pohyb.

Prechádzali sme sa ďalej mestom až sme došli do úplného centra. Celkom sa tam hemžilo ľuďmi. Od niekadiaľ hrala hudba a Pekná zamierila tam. Skoro behala. Aby mi neutiekla chytil som ju za ruku. Pozrela sa na mňa.
Usmiala sa. Sladko a stískal mi ruku.

Ťahala ma k hluku ľudí ktorý počúvali pouličného hudobníka hrajúceho na akustickej gitare. Spieval chroptavím hlasom, ako človek ktorý, prefajčil minimálne tri životy. Peknej sa páčila hudba. Začala sa vlniť a položila si moje ruky na jej bok. Stála vedľa mňa až kým sa predvídavo prevlnila pred mňa. Natískal sa mi na mňa. Podmanilo ma jej vlniace sa telo a prispôsoboval som sa jej rytmu.

Ja viem, ďalšia chyba.

Zdvihla ruku a hladila ma po temene, kým svoj zadok obtierala o môjho macíka. Ja som ju na oplátku hladil po dvihnutej ruke od predlaktia smerom dole, po jej boku až na brucho. Narovnanými prstami som na jej bruchu kopíroval, ako pantograf, jej vlnité pohyby okolo môjho vtáka. Články prstov som vnoril do jej venušinho pahorku. Páčilo sa jej to. Predpokladal som to s jej horúceho dychu ktorý som pociťoval keď si zaklonenú hlavu položila na moje ramená a krátko sa zadívala do mojej tváre.

Vzrušovala ma čím ďalej tým viac. Tá sladká zmes vôni jej rozpáleného tela, vlasov a jagermeistru s jej dychu. Vždy na vrcholu treba skončiť. Náhle som Peknú chytil za zápästie, otočil ju a pritískol tesne k sebe. Pekná bola o pol hlavy menšia ako ja. Cez jej úzke, málinko „na mrzuto“ stiahnuté obočie na mňa ligotali jej hnedé oči. Jej krásna pleť bez mejkapu bola čistá ako jarné kvety višní.
Pekná ma jednou rukou chytila za rameno a druhou za pás. Jej oči na okamihy poskakovali. Dívala sa na moje ústa, bradu, myslím že aj uši. Prihol som sa k nej a chcel som ju pobozkať.

Pekná však sklonila hlavu. To som nečakal. Díval som sa prekvapene na jej temeno hlavy. Chytil som jej hnedé vlasy do dlane a ruku som zovrel v päsť. Pritiahol som za vlasy a zdvihla hlavu.

Neváhal som ani sekundu. Okamžite som ju pobozkal. Jej krásne malé úzke pery chutnali ako dozreté broskyne. Každú krivku jej úst som vnímal. Pekná sa podmanila. Opätovala bozk. A vystrčila jazyk. Potvora.
Peknú som vzal k sebe domou. Ponúkol som ju ďalším drinkom a pochválila moje obrazy. So záujmom si obhliadla moju zbierku starých fotoaparátov. Na otázku či by zapózovala odpovedala nie. Škoda, som si istý že ju by optika milovala. Pekná si sadla vedľa mňa. Nechcelo sa mi konverzovať. Chytil som ju za ruku a pritiahol bližšie. Oprela sa o gauč a zaklonila hlavu.

Bozkával som ju po jej smotanovo bielom krku a topil sa v jej sladkej vôni. Chytila ma za vlasy a tíško zastenala. Pocucával som jej lalôčik uška. To bol spúšťač jej intímnych štiav. Rukou som ju hladil po stehne. Za chvíľu na znak toho, že sa podvečer vydaril som vsunul ruku pod jej sukňu. Na prvý dotyk reagovala hneď tým že mi zarazila svoje nechty do krku a prisala sa mi na ústa. Hladil som ju cez nohavičky po štrbinke a bozkávali sme sa veľmi vášnivo. Až ma to zarazilo.


Pekná sa zvrtla a hodila ma na gauč sedmo. Stúpla si a rozkročmo si na mňa sadla. Broskynkou sa trela o môj rozkrok, ktorý skamenel, že by sa na ňom mohli orechy rozbíjať. Podvedome som jej zdvihol šaty a chytil za zadok. Krásne dve polky mi padli rovno do dlane. Premŕval som jej zadok a rozťahoval ho na ústi jej štrbinky. Jej trenie bolo čoraz silnejšie a vzdychala ako maratónec. Jednu ruku som jej vsunul pod nohavičky. Prstom som nahmatal uzučkú medzierku ktorá bola rozpálená ako žhavé železo. Pohladil som ju po jej štrbinke. Mala len úplne malinkaté lupienky lásky. Prešiel som po nich prstom. Zahegal ako mladá kobyla a kusla mi do krku. Trocha som sa zľakol. No to nebolo nič proti tomu čo ma čakalo potom.
Pekná sa zakusla jej malými ostrými zúbkami do môjho krku. Intuitívne som siahol po jej vlasy a zatiahol som na znak toho aby pustila. Pustila a začala mi sať krk. Bolo to príjemné. Pustil som jej vlasy a hladil som ju po ramenách.

Prestala. Dala mi pusu. Mal som zatvorené oči a nechal som si robiť dobre. A v tom. Nečakane. Rána jak čistých nebies. Facka taká že mi skoro odtrhlo hlavu. Vyšpúlil som na ňu očiská, ktoré dozaista boli orosené od nečakanej Facky. Tvár mi pulzovala a ja som nechápal čo sa deje.

- Povedz mi že som tvoja ku*va !! – vyhŕkla Pekná.

Sex s Peknou bol neúprosný a zverský. Jej telo malo neopísateľnú výdrž. Vystriedali sme všetky pozície ktoré sú anatomicky možné a niektoré boli aj nemožné. Brúsil som jej jaskynku až do svitania. A bola to fuška. Dostať ju k orgazmu to bola práca pre troch chlapov. Ale obstál som. Nepadla hanba na moju klobásu. Nadránom zaspala ako malé dieťa. Keď spala, díval som sa na ňu chvíľu a hľadal som odpoveď na to ako môže tak rozkošné krásne stvorenie byt tak krutá a zverská v posteli.
Len pst, nech sa neprebudí.
Tipů: 3
» 01.10.19
» komentářů: 1
» čteno: 1045(8)
» posláno: 0


» 04.10.2019 - 21:51
Elisabeth.S
Mno co říct, chutí je doST a každá jiná;-)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: Pupík

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.