Pupík

26.01.2019
» autor: unterman
Vykračoval som si po nábreží rieky. Díval som na kľudnú hladinu toku a premýšľal som, či malo zmysel sa sem dnes vybrať. Bolo chladno a vietor prenikal cez moju vetrovku až po kosť. Sklenená hladina rieky ako keby zamrzla, spolu so sopľami v mojom nose.
Nezdá sa ale tie jarné večeri sú ostrejšie než by človek čakal.
Zopodiaľ som zazrel lavičku. Sadol som si. Ach, keby som len fajčil, tak by som mohol podpáliť kôš stojací pri lavičke. Čakal som na plavovlasú blondínu.
Podľa fotiek na profile a podľa nášho včerajšieho písania bola Pupík tuctový kúsok. Samozrejme zdanie občas klame. A ja som nemal žiadny plán na dnešný večer.

Čakal som na ňu v chladnom vetre, na chladnom nábreží s vychladnutými guľami. Pozrel som sa na nebo a prostoducho prehlásil: Už len aby začalo padať!
Keďže som dieťa šťasteny, za pár minút s nebies začali padať drobné kvapôčky chladného dažďa.

A dosť! Postavil som sa a zamieril k autu. Pupík by bol možno príjemný koniec dnešného dňa, ale ja potrebujem horúci kúpeľ. Odvrátil som pohľad od nebies a koho nevidím vykračovať smerom ku mne? Pupík !

Vykračovala si majestátne. Inak ona ani nemohla. Pred schôdzkou mi poslala dve fotky. Jednu po tréningu so sprchy a druhá taká klasická s tabla. Mala velikánske prsia a hneď bolo vidieť že nie je žiadna vychrtlá anorektička ktorá rieši nejaké to kilo na viac.
A po tom som zatúžil, ten tanec brušného tuku pobehlice keď to do nej napaľujem s ostra.

Približovala sa ku mne na prázdnom široko vydláždenom nábreží. Už zďaleka sa zdala byť veľkolepá. Ale čím viac sa približovala tým viac sa jej grandióznosť doslova zväčšovala. Stal som ako obarený, ako keby mi niekto priklincoval nohy.
Zrazu stála predo mnou skoro o dve hlavy vyššia hnedooká, tmavovlasá Mamacita.

Pupík bola stodeväťdesiat centimetrov vysoká a cirka sto kilová sexica. Mala dlhé krásne nohy ako Tina Turner a úsmev ako Cameron Diaz. Ťažko človek po prvom pohľade na ňu nachádzal slova. Bola tak nesmierne veľká a nádherná. Jej postava bola vytvarovaná ako renesančná socha ktorá mala zachytiť to najkrajšie a najženskejšie telo aké kedy kráčalo po zemi.
Chvíľu som Pupíka premeriaval a rázom sa mi začali zahrievať gule. Bola mi zima a nahovoril som ju aby sme šli hneď ku mne. Videla že som strašne premrznutý a tak teda súhlasila.

Po ceste ku mne sme sa bavili o všeličom. Jej obľúbenou témou boli vojnové konflikty a obecne vzato armádna téma. O to viac bola debata zaujímavá pretože mne naopak táto tematika nič nevraví.
U mňa som navaril šípkový čaj a opepril som ho veľkou porciou rumu. (Pomer 1:2 čaj-rum)

Popíjali sme na gauči. Keď Pupík dopila prví hrnček lahodného čaju začala ospevovať Slovinskú vojnu so začiatku deväťdesiatich rokov o autonómnu a národnú slobodu. Rozprávala dlho a bolo prekvapujúce koľko zbytočných informácií ma navstrebané v mozgu.
Pupík sedela s preloženými nohami. Mala oblečené čierne priliehavé legíny a čiernu po kolená dlhú krajkovanú sukňu. Mala na sebe červený top s okrúhlym výstrihom.
Pupík bola mohutná. Macatá kráska. Mala široké plecia a hruď. Mala tak veľké prsia že by som medzi nimi mohol kľudne spať.
Už som ani nepočúval čo splieta. Len som sa nechával unášať fantáziou. A to Vám poviem bola to jazda. Keď prestala tárať, ešte dlho som bol uväznený v sladkom sne v ktorom som sa nechával dusiť jej prsami. Dlhé trápne ticho počas ktorého sa ona s rozpačitým pohľadom dívala po byte a čakala čo sa bude ďalej diať, som preťal hlasných srknutím slín, ktoré mi začali tiecť v rohu úst.

Dolial som si do hrnčeka len rum a oprel sa pohodlne.
- A čo pekného mi ešte porozprávaš ? – pýtal som sa zvedavo.
- Už asi nič lebo je neskoro a musím už ísť domov. – odvrkla zlostne ako keby urazene.
Položila na stolík pred seba zďaleka nedopitý hrnček a postavila sa. Chvíľku hľadala svoju červenú šatku položenú na gauči.
- Si tak krásna a pôvabná. Ťažko sa s teba odtrháva pohľad. Nepoznal som nikdy tak zaujímavé dievča ako si ty. – začal som z ostra.
- Máš v očiach taký plameň života na ktorý by som sa vedel dívať celí život. Mam pocit že si úplne iná než sú ostatné. – pokračoval som neoblomne.
- Bol by som strašne rád keby si ešte chvíľku zostala. – ach aký som ja len lotor.

Pupík sa na mňa chvíľku dívala a pousmiala sa. Stála tam v celej kráse. Jej veľké tmavomodré oči sa ligotali vo svetle izby ako malé hviezdičky. Jej plavé vlasy ako keby dokonale kopírovali morské vlny. Bola čarokrásna.
Zasa som si v trápnom tichu srkol…
Pupík siahla po šatke a pomaly sa ku mne približovala. Sedel som na gauči opretý a pri zmysloch viac než inokedy. Voňala sladko a jemne. Tou červenou šatkou mi zaviazala oči a položila na chrbát.

Trocha som sa cítil nesvoj ako vždy keď nemám situáciu pod kontrolou. Ležal som tam so zatajeným dychom, skoro som ani nedýchal a počúval čo sa deje okolo mňa.
- Lež kľudne a nahýbaj sa chvíľu – ukľudňovala ma Pupík, ako doktor pred trhaním zubu.

Bol som tak zaskočený, že som ani neodpovedal. Necítil som sa bezradne, necítil som sa neprirodzene a zle ale skôr zvedavo a vzrušene od pocitu že neviem čo sa deje okolo mňa a čo má v pláne Pupík.

Milujem tie chvíle keď presne viem že nadchádza chvíľa keď sa predo mnou otvárajú nové obzory a keď sa vrývajú ďalšie riadky hrubým písmom do mojej knihy života.

Počujem šuchotanie a pohyb. Cítim váhu na pohovke. Sadla si ? Zrazu ticho. Váha ? Už som od zvedavosti krátko natiahol ruku. Tá tma je tak vzrušujúca. Natiahol som pred seba ruku ale nič. Kde je ? Opäť pohyb. Gauč za rozhýbal. Pizda jedna mi skáče po novej sedačke ? Cítim teplo. Vložila si moju hlavu medzi nohy. A prisadla na moju tvár. Rovno na puse som zacítil jej ostrú chuť mušle. Voňala po rumančeku a chutnala ako vláčny koňakoví dezert. Oh, aké ukľudnujúce.
69. Bolo to jej obľúbené číslo, ako som sa neskôr dozvedel.
Tipů: 1
» 26.01.19
» komentářů: 0
» čteno: 761(7)
» posláno: 0


Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: Šprdúľka 2 | Následující: Pekná
« jméno
« heslo
» Registrace
» Zapomenuté heslo?
nováčci
intuista
narozeniny
Gándhí [8]


© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.