Šprndúľka

1.1.2018
» autor: unterman
Maturantky sú prevtelené lásko-darky. Dzigajú s pôžitkom a s úsmevom na tváričke. Sú také rozkošné keď im človek spieva do rozkroku.

Šprndúľka bola mladé šteniatko ktoré som spoznal keď malo sedemnásť. Vždy ma rozveselila svojou nemotornou, nelogickou premOdenIQzoVAnOu rétorikou a nevšedným módnym nevkusom. Teda Ona tomu hovorila móda a ja zas nie. Stretli sme sa len raz. Pozval som ju do kina na nejakú magľazinu kde sa dvaja protagonisti divergentného pohlavia buď muckajú alebo spolu nariekajú nad rozliatím mliekom. Potom sme si dali kávu a vypáčil som z nej že ona nie je na takéto romantické maslatinky ale že sa jej páči že som taký romantik a pozorovala ma ako sa uprene dívam na film a moju pretrvajúcu zaujatosť v deje filmu. Vraj ma nechcela vyrušiť tím že by ma chytila za klobásu, i keď ako tvrdila mala veľký chuť to spraviť. A ja trdlo som sa len snažil odďaľovať prdnutie. Od tej doby prdím v kine jak jedna báseň.

No nič, Šprndúľka moja. Takže ty nie si na láskanie len na poláskanie. Tak to som bol hneď doma. Na tých moderných dievčatách neodhadneš ten vek. Len tak triafaš. Ale mohol som si myslieť že je to ešte mladé tele, keď ma začala hodnotiť ohľadne mojej garderóby. Vraj mi chýbal už len zňuchaný baloniak a vyzerám ako šéf inšpektor komisár Stephan Derrick. To som si hneď mohol myslieť že to ona samo len tak nevymyslí takýto ster. Na tož aby poznala Derricka. Takže to musela odkukať z nejakej internetovej módnej múdrosti. Inač by sa nechválila že sa pamätá na Derricka.
Dostal som z nej že má sedemnásť. A to som jej typoval tak 25. Pfúú jak ona bude vypadať až bude mať 30 ? Na 56 ?

Postavu mala ako stebielko. Mladé, pevné a plné túžob. Mala svetlé dlhé rovné vlasy a tvár ako latinskoamerické porno hviezdy. Výrazné ale nie hrubé, vkusné a trocha tmavé obočie, veľmi husté a dlhé mihalnice. Mala podlhovastú tvár ako cuketa a výraznejšiu dolnú čeľusť. Mala prirodzene úzky noštek a pery ružové a plné. Mala nádherný úsmev. Jej malá podlhovastá hlavička bola prišpendlíkovaná na dlhom krku ktorý vábil každého vampíra. Jej zľahka zhnedla koža bola ako keby chodila do solária. Mala pekné telo. Prsia kolo dvojky a úzky driek. Boky ako keby len náznakom, jej pás prechádzal zľahka do dobre tvarovaného malého zadočku. Stehná mala štíhle a nohy dlhé že by mohla nimi skákať s domu na dom.

Naše cesty po káve sa rozišli, nič nebolo, nemal som ten pocit, že si so Šprndúľkou vymeníme vnútorné tekutiny a tak som ju pustil spať do rybníka. So Šprndúľkou sme si však často písali a posielala mi odvážné fotky. Nič svetového ale vždy potešilo
Čas plynul a ja som mal veľa iných aktivít okrem Šprndúľky.
Aj som mal radosť že po dlhom čase sa ozvala. Poslala peknú fotku z nábrežia. Seklo jej to. Pre zmenu nebola oblietnutá v žltých leginách a v športovej podprsenke + vycahané tielko s ostrým nápisom a na nohách nemala max-ky. Mno pozrime sa celkom sa poženštila, povedal som si.
Platené tmavozelené nohavice, vkusné tričko s krátkym rukávom. Boli jemne priehľadné s okrúhlym výstrihom, ktorý končil šnúrkami s frapantnými strapcami a veľmi výberové bezrukávový najskôr asi kašmírový svetrík betónovo šedivej farby.
Veľmi jej pristalo a mne v rozkroku začalo pomaly pulzovať.

Zväčším na mobile fotku viacej aby som na ňu viac videl a v zábere v pozadí bol vidieť Tower bridge. Hneď som jej odpísal a vysvetlilo sa že je práve v Londýne s kamarátkou, s ktorou tam vycestovali pracovne kvôli školeniu ohľadne ich módneho online shopu, ktorý chcú rozbehnúť. Ale že kamarátke sa spravilo náhle zle a musela späť hneď po prílete a ona sa rozhodla tu zostať a za tých pár dní spoznávať mesto. Dopoludnia bude tráviť školeniami a potom má v pláne sa flákať. Ale smutno jej je, lebo je tu sama, ostatné baby sú pokročilejšieho veku s iných krajín a nerozumie si s nimi.

Poznáš ten pocit keď ti pekne hraje do kariet? Keď presne vieš že spadla klec. Ach moja!
Napísal som Šprndúľke, že som zhodou okolností práve v Londýne tiež pracovne a že by sme teda mohli spolu prebádať mesto. A to už som behal k počítači a bookoval letenku.

Spýtal som sa jej kde je ubytovaná a posnažím sa presťahovať sa do jej hotela alebo niekde blízko nej.
Bola taká nadšená že mi odfotila svoje vyšpúlené pery na znak pusinky. Mno prosím.
Letenka rezervovaná, nocľah po-riešený v jej hotely. No nejak oželiem tie 3 hviezdičky, nezvyknem pod 4, ale no čo už. Idem baliť za 9 hodín letím.
Ach, skoro som zabudol, ešte musím pred odchodom kúpiť nový pelech pre Ernesta. Už sa sťažoval že ten starý je vyľahaný.
Ja vie, ja viem. Je to iba imaginárny káčer, ale vždy keď ku mne príde nejaké dievča, tak hľadá psa a ja smutne oznamujem že som ho musel utratiť a hneď je tam zaručená fajka už len s ľútosti. No a hlavný dôvod je, že som kúpil nový hnedý kožený gauč a tento starý pelech je šedo-modrý a nehodí sa k novej gaučovke !
Tipů: 2
» 01.01.19
» komentářů: 1
» čteno: 862(5)
» posláno: 0


» 31.07.2019 - 12:34
Krásné popisné pasáže :)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: Nasratá | Následující: Šprdúľka 2

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.