Klamárka

27.12.2018
» autor: unterman
Po jednej prepitej noci som sa vzbudil pekne do ružova vyspatý /nemám nikdy kocovinu/. Besne mi blikali upozorňovacie diódy na telefóne. Ako vždy ňufinky píšu, mysle som si. Pár nudných správ a pár od nejakej neznámej. Správy od neznámej boli plné zámen. Opytovacích. „Aký bol včerajší večer? Aká som bola? Kto vlastne si? “

Ani som nedočítal správu, kukám na svojho chobota. Do riti. Samí rúž. Po nejakých tých rokoch praktiky už rozpoznám odtieň aj kvalitu matrošu. Medeno-oranžova pastelová. Hmmm, krémová textúra. To bude kvalitka. Už sa mi niečo začínalo mariť. S úsmevom na spomienky som si pripravil hrnček a kávovar tíško bublal kým som sa umýval pod sprchu.

Sadol som za stôl otvoril počítač a naťukal tento milosrdný príbeh.
Pil som od skorého večera a mal som v pláne vystriedať niekoľko klubov. Stretol som ju v prvom pajzli, ktorý som v ten večer navštívil. Mala zelenú blúzku a bielo-zelenú flitrovanú sukňu. Na nohách biele cvičky. Kolo krku korálky ladiace do outfitu. Bola pekná. Naturálna. Nebola zmaľovaná. Prirodzene čistá pleť a ružové pery ako keby jedla celé dni len jahody. Štíhla postava, kozy dvojky ale nádherne padli do ruky, vlasy brčkavé - svetlé, na oči si nespomeniem. Zadok mala väčší než by človek na tu postavu tipoval. Najprv som si myslel že je súčasť nejakej reklamnej akcie od Heinekenu alebo je vodník.
Ja som pil striebornú tequilu a ju netrebalo ani núkať. Pila rovno z fľaše Becherovku a brzdila to jak inak Heinekenom. Tancovali sme a zabávali sme sa.
Klamárka bola stredobod a užívala si každú zábavu. Rozdávala úsmevy a sršala z nej životná energia.
Klamárka sa púšťala do konverzácie s každým. Nemala problém nájsť si obecenstvo, ktoré by ju sledovalo so zatajeným dychom a ktoré by pozorovalo každú jej krivku hodvábne ladného tela. Chlapi ju milovali a ženy ju neznášali ale predsa chceli byť ako ona. Rozprávala zaujímavé príbehy a vždy ju napadlo nejaké životné múdro, ktoré zdieľala medzi ľudí ako Kristus pán. Keď sme sa presúvali s jedného klubu do druhého vždycky ma v taxíku nenápadne držala za klobásu.

Vystupovala veľmi suverénne a strhávala na seba pozornosť. Vmiesila sa do davu a seba i mňa každému vždy predstavovala inak. Vymýšľala nám iné mená a dokonalé životné alter egá. Raz som bol jej nastávajúci. Inokedy som bol jej kamarát s cudziny ktorý vie len srbsky, alebo jej klaun ktorého vyhrala v pokeru. Proste vydarená osoba. V každom klube si aspoň raz ľahla na bar. Ja som zlízal s jej pŕs soľ a vysal tequilu s jej pupíka. Citrón mala pripravený v puse. Obaja sme sa na tu show vždycky tešili.

Bola excelentná. Dievča s gurážou aj s výdržou. Na prsiach mala vytetované také tľapky. Ako keby po nej cupotal kocúr s atramentom na labkách. Pri tanci jej kozy skackali a vyzeralo to ako keby ten kocúr musel brejkovať na jej hrudi.
V poslednom bare to už medzi nami slušne povedane bolo o fúz na kefovačku. Hneď prvé kolo chľastu si objednala rovno do pupíka. Poslušne som sa prizeral. Zlízal som veľmi pomaly soľ. Chytila ma za vlasy a pritískal k pupíku vysal som všetku tequilu a vylízal som pupík jazykom do sucha. Klamárka ma ťahala za vlasy a naviedla ma nižšie.

Už som mal v pláne rôzne veci, ale nikdy nie vylízať broskynku rozpálenej pinde na očiach neznámej tlupy v cudzom meste. Kolo nás už sa zhluklo veľa ľudí a vyťahovali mobily a barman si za pultom začal prihonievať paličku.
Odtrhol som sa od nej v moment keď si už si vyhrňovala sukňu.
Niekto v dave začal plakať. Koniec show. Klamárka bola sklamaná ako aj iní.
Usmieval som sa na ňu a ona si šibalsky oblizla pery. Boha jeho dobrá je.

Vyplatil som účet. Šli sme k nej. Klamárka bývala niekde kúsok od centra. Mala malého psa a veľký zadok. To je dobrá kombinácia. To ja môžem. Ani som sa nevyzul a Klamárka bola do pol pása holá. Vbehla do sprchy. Smrdela od tequili. Rozlievalo sa to na nej celú noc. Kým sa sprchovala ja som sa mazlil na gauči v obývačke s jej polo spiacim psom. Taká fajta čo sa nemôže na vidieku venčiť lebo ma človek strach že ho uloví nejaký orol.
Klamárka zahlásila after party. Položila na stolík poháre a vyliala s nejakej fľaše. Hodil som to do seba. Ani oko nemihlo. Prisadla a vyzerala že ma v úmysle sa rozmnožovať. Bol som opitý. Bozkávala sa dobre. Chytil som ju za zadok. Taký fajný podvozok už som dávno nevidel. Trebalo uznať. Naaranžovala si ma. Kľakla si a dala sa do práce. Bavilo ju to, tak som ju nechcel vyrušovať.

Klamárka mala holú predsieň aj výfuk. Vyholená úplne na hladučko. Mala broskynku jak maľovaný obrázok. No lízať ju bolo jedna radosť. Krásne jej tľapkalo medzi nohami keď som prirážal. Vystriekal som sa jej na prsia a bolo mi do smiechu keď som si pomyslel že sú teraz jej tlapky na prsiach pod hustým bielym snehom.
Šiel som sa okúpať keď som sa vrátil tak som si všimol že je to celkom veľký byt.

Klamárka ma čakala v obývačke. Vravela že sa za hodinu musí vychystať do práce. Ale že ja si mám kľudne pospať v jej izbe. V byte s ňou ešte býva jej sestra. Ale tá je na nočnej brigáde a dorazí až dopol. Ale že nemám mať strach, napíše jej o mne aby vedela že budem na byte.
Súhlasil som. Hodil som sa do postele. Vzbudil som sa na to že niekto vošiel do bytu. Bola to Klamárkina sestra. Mladá študentka. Vraj je skoro každú noc na brigáde na dispečingu v jednej miestnej taxislužbe.
Ale ináč kamarátska bytosť. Uvarila mi kávu a spravila raňajky. Spoločne sme sa najedli a rozprávali sme sa. Naliala mne aj sebe pol deca vodky z mrazničky. Že na kamarátstvo nech si štrngneme. Uff, dobrá to notorická rodinka. Šup ho tam. A potom ešte jedna.

Mala rada blues. Sľúbil som jej, že jej zariadim dve lupeny na koncert môjho kamoša s Chicaga ktorý u nás v meste občas hraje so svojím bendom.
Postavou bola lepšia ako Klamárka. Užší driek, formovanejšie boky. Mala na sebe úzke džiny a červenú blúzku bez rukávu. Výstrih tak akurát aby jej bolo vidno na malé dve malé zázraky ktoré nosila pyšne hrudi.
Okolo krku mala takú silnú zlato-medenú reťaz čo by utiahlo aj kamión. Vystajlovaná. Keby som nebol naivný tak jej neuverím že po nociach je dispečerkou ale domyslím si, že je podložkovou radodajkou jak lusk.
Bola pekne nalíčená. Pery zvýraznené kontúrou a namaľované na oranžovo. Namaľované na oranžovo …
Ejhľa, ale to už je začiatok iného príbehu.
PS: Vôbec neviem ktorá z nich mi písala ale odpíšem.
Tipů: 4
» 27.12.18
» komentářů: 3
» čteno: 769(6)
» posláno: 0


» 27.12.2018 - 15:49
skvěle, fandím ti, bezva příběh, odepiš ať je to ta nebo ta bude to za to STát
» 27.12.2018 - 17:32
valerie: Ahoj Valérie, děkuji za hezké slová.
» 29.12.2018 - 21:08
HuSTý.Pěkně vypsáno.:-)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: Promotérka | Následující: Nasratá

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.