Promotérka

25.11.2018
» autor: unterman
Mal som skazenú náladu. Mal som voľný deň pre seba a žiadna si som nou nechcela zapichať. Brúsil som ráno na zoznamkách a žiadna fifna sa mi nezdala. Došlo mi že to asi budem musieť na ten deň zbaliť. Vypol som komp. Hodil ovládač s PS na nabíjačku a vychystal som sa do obchodu pre fľašku Morgana. Vždy sa mi dobre pije keď mastím GTA
Aby som aj ušetril, zašiel som do Tesca a reku za ušetrené peniažky za Morgana, ktorý som nekúpil vo večierke u Vietnamca, si kúpim šprc-gumky. Vrúbkované. Lebo nie som egoistické prasa
Kondómy boli v akcii. Vzal som si dve balíčky. Som dieťa šťasteny
Cestou ku kasám som sa zastavil pri zhluku ľudí. Nezvyknem čosi také ale musel som. Promotérka bola hnedovlasá s ostrými cickama. Zízal som na ňu. Mala rozkošné prstíky. Rukami predvádzala hotové divadlo. Mala decentné akrilové nechty s priehľadným lakom. Ručičky mala hodvábne hebučké jak prdelka Azuritka. Profesionálne predvádzala rôzne druhy zemiačikov. Predstavoval som si, že drží v dlani môj fall a mňa poriadne orosilo Doslova som slintal.
Došli jej čipsy-zadarmo a ľudia okolo sa vytratili. Pristúpil som. Nahodil som ten smutný výraz v tváre, koly tomu že sa mi neušli čipsy … čupla si pod pult hľadať nové vrecúška. Nahol som sa k nej a netajil som zámer dokukať sa jej cez výstrih až do nohavičiek. Mala bielu blúzku, snáď s maturiťáku a čierne mini. Jej malé prsia boli foremné a špicaté. Nasypala do pripravených kelimkou ďalšiu dávku a začala sa opäť predvádzacia show. Zas som slintal. Po konci som pochválil som jej show a zaklebetili sme sa. Brigaduje popri škole. A túto blúzku mala fakt na maturite Nechcela mi dať na seba číslo. Ale vykecal som sa že nemám mejl.
Dala nakoniec a ešte s auta som jej napísal. Odpísala až neskôr. To som už bol doma a mastil a pil V smske mi popriala dobrú zábavu k čomu koľvek čo som mal v pláne s Morganom a s gumami. Vtipná. Vysvetlil som že morgan je iba na chuť a šprcky boli v akcii.
Jasne, už som sa s toho nevymotal v najlepšom. Myslela si že som notorický alkoholik, ktorý nasáva vo štvrtok dopolko a sukničkár. Mala pravdu.

Končila s brigádou o tretej. Pozval som ju na kávu. Veľmi sa jej nechcelo ale nakoniec som ju prehovoril. Tešil som sa tak , že som koly nej prestal piť a hral som triezvo.
Zvolil som moderné miesto. Promóterka bola mladá a nechcel som vyzerať ako staromódna piksla.
Dohodli sme sa na večer. Miesto kávy pivko a why not ?:D Prišiel som skôr. Chcel som sa adaptovať. Promotérka doklusala v ružových šatôčkach. Vylíčil som jej moju zamilovanosť do jej rúk, ale sa len pousmiala. Nechápala a neverila. .Ach chudinka. Bola ako Violetta s Traviáty – nechcela mi veriť.
Promotérka mi doniesla ako darček pytlík dobre nasolených čipsov. Na otázku, či má rada čipsy, mi zahanbeným výrazom povedala že má, ale strašne jej po nich vysychá v krku. Bral som ju vážne.
Za par hodín neskôr mi Promotérka predviedla privátnu show. Hrala sa s mojou klobásou. Ach tie nádherné rúčky. Aj teraz jak si na to pomyslím mi hneď vlhne zrak. Jej vyschlí krk som namojdušu ovlažil poriadne. A to hneď dvakrát.
Promotérka ešte chcela, ale mne sa už dobyl ovládač a išiel som sa hrať. Nechal som ju spať v mojej posteli. Mám rád keď mi posteľ smrdí po vysexovanej šelme.
Tipů: 0
» 25.11.18
» komentářů: 0
» čteno: 730(5)
» posláno: 0


Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: Sladká | Následující: Klamárka

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.