Sladká

22.11.2018
» autor: unterman
Veľmi som sa nudil. Otvoril som si okno a díval sa do prázdna. Všade kľud. Nedeľa poobede. Každý ma siestu. Otvoril som si fľašu červeného a reku je čas na relax. Ženy by si napustili vaňu. Rozložili pár sviečok a vyprstovali sa.Ticho v dome prerušilo len gágoranie môjho imaginárneho káčera Ernesta. Mám ho ako domáce zvieratko, je strašne prítulný.
Keby som mal krb naložil by som v ňom oheň a tradoval jak bolo za privatizácie nám dobre. Díval som sa do dymového oblaku od cigariet a len tak som si velebil jak mi je anjelsky.
Povedal som si, že si spravím chlapský deň. Pomaly som dopíjal fľašku. Už som mohol byť aj trocha opitý pretože som skáral Ernesta, keď práve vylietaval oknom za to že spravil bordel na poličke s videokazetami. Letel mrzuto a urazene preč. Ale však on sa vráti. Vždycky sa vráti. Vie aký som háklivý na svoju zbierku retro porna.
Niekto zvoní. Vytrepem sa k dverám. Otvorím a tam Sladká. „Ty tu ?!“ Vyhŕkol som zo seba sucho. Vraj som jej písal že nech dôjde poobede aby sme spolu niečo vypiekli. Vôbec som si nepamätal že by som jej dnes písal. Bol som presvedčený že to bol Ernest. Má strašne rád Sladkej bábovku.
Pozval som ju dnu. Mam v byte poriadok. Na to si potrpím. Sladká vždycky voňala po sladkej vanilke a veľmi sa mi to na nej páčilo. Bez slova som jej nalial dvojku červeného a naznačil že je pri mne na gauči miesta dosť. Vždy keď som podgurážený tak som veľmi odvážny.
Sladká bola moja dvorná cukrárka. Zbalil som ju už dávnejšie na jednom veľtrhu tort – vystavovala svoje výpeky. Páčil sa mi jej cukrársky mundúr. Nechcela ma vyfajčiť a tak sme si len písali. Občas došla ku mne a občas ja k nej a napiekli sme spolu. Bolo fajn s niekým doma po-byť bez toho aby som musel neustále myslieť na to či mám alebo nemám vytiahnuť SDM setík s kufríka s pod postele. Myslím že ma mala rada. Ale asi najradšej mala na mne to že som zbožňoval všetko čo napiekla.
Sladká bola priateľská a rozumeli sme si. Bývala sama v modernom byte. Od malička zvyknutá na samostatnosť. Mala veľké ústa a plné pery. Bola úprimná a ja k nej tiež. Teda nie. Nebol som. Ináč by mi nepiekla. Nebola pekná ale ani škaredá. Frajera mala, ale bol to pako. Dosť mi o ňom rozprávala. Bol to typický vandrák s nejakej dediny, kde nebola zavedená voda. Netešilo ma že je s ním. Ale bavil som sa keď mi rozprávala ako sa im v posteli nedarí lebo ten kryplík sa vždycky spraví za pol minúty.
Uvaril som kavej a po-vytriezvel som. Ale odvaha zostala. Pomaly sa zotmievalo
Nepil som už. Bavili sme sa so Sladkou a vymyslela že narobí palacinky. Sladká je iniciatívna a u mňa doma sa vyznala. Mňa nahnala do sprchy aby som sa prebral a ona zatiaľ kuchtila.
Keď som utieral uterákom svoje mužné telo, tak mi preblesklo hlavou že som si neoholil vtáka. Dilema. Skutočne som uvažoval či. Či nie. Nakoniec som sa rozhodol že sa holiť nebudem.
Sladká piekla a ja som sa na ňu díval. Bola zručná. Palacinky boli veľmi fajnové. Najedli sme sa. Sladká si naliala pohárik vínka a sadli sme na gauč. Celkom som sa dal do pohody a začal mi tvrdnúť fall.
Čakal som kedy Sladká odíde domou aby som sa ohákol a vyrazil do mesta odgeniť sa. Ale ani za Boha. Sladká debatovala.
Myslel som silno na svoju bývalú slovenčinárku. Na jej chlpaté nohy ktoré sa predierali cez tmavohnedé NDK silonky. Pomaly mi zvädol. Sladká navrhla že by pozrela nejaký film. Netešil som sa ale ani nenamietal. V kútiku srdca som si začal fandiť. Niečo sme tam hodili ale nebola to žiadna oscarovka. Hneď na začiatku filmu si Sladká prisadla ku mne a nechala sa objať. Tak to už som trocha začal ľutovať že som si nevyholil vajcia. Hlavu položila na moje rameno. Dívala sa na film. Myslím že s toho nechápala ani muk. Hladil som jej vlasy a chrbát. Obývačku osvecovalo len letmé svetlo pochmúrneho švédskeho filmu. Naschvál som vybral takú chujovinu aby nás dej filmu náhodou nezaujímal. V pološeru sa mi krivky Sladkej zdali čoraz vábnejšie. Zachádzal som rukou pri hladkaní na krátke chvíľky za hranice zakázaných miest. Necuklo to s ňou. Zdala sa mi chladná. Skúšal som kam môžem zájsť. Keď som jej chytil zadok čakal som reakciu. Nič. Hmm. Hneď som mal väčšie oči. Išiel som na ďalšiu métu. Chytil som ju zo zadu cez jeanové nohavice po lastúrke. Len tíško vzdychla. Postavil sa mi. Sladká ma nádherne vyfajčila. Na oplátku som jej vylízal a to bolo niečo. Mala pysky jak slonie uška. A chutila nasadlo po vanilke. V tú noc som sa po veľmi dlhej dobe miloval. Lebo je rozdiel medzi trkačkou a milovaní. Sladkú som vymiloval do bezvedomia.
Ráno odišla bez slova. Len mi napiekla bábovku. Navaril som citrónový čaj a s Ernestom sme sa pustili do drobenia.
Tipů: 0
» 22.11.18
» komentářů: 0
» čteno: 949(6)
» posláno: 0


Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: Úvaha – V A G I N O L Ó G I A | Následující: Promotérka

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.