Úvaha – V A G I N O L Ó G I A

19.11.2108
» autor: unterman
Ťažký je ten môj chlebík každodenný. Občas si pripadám ako ranené zviera, ktoré stopujú lovci a už to má spočítané. Koľko razy večer /nadránom, ráno, poobede, po večeri/ padám únavou do postele s pocitom že mi niekto vyrval dušu. Ach, ťažký je ten môj chlebík každodenný.
Ja sa však nevzdávam. Nesťažujem sa. Ráno /poobede, večer, v noci, nadránom/ sa budím vždy s myšlienkou že moje poslanie nekončí. Musím byť ďalej silný a v strehu. Moje bádanie v končinách ženských lôn ešte nie je u konca. Nesmiem spúšťať zrak s mojich starostlivo vybraných artefaktov ktoré sa pripravujú na rekognoskáciu. Puntičkársky pripravujem štúdia a rozoberám každú drobnosť, zvláštnosť. Posviecujem svetlom svojej modernej vedológie /samotná osvetová Vaginlógia/ neprepátrané zákutia ženskosti.
Pekár pečie chleba /a fúruje pekárky/, poľnohospodár okopáva kaleráble /a strká sa do riti násadku od motyky/, vodoinštalatér opravuje vodovodné potrubie/ a fúruje domáce paničky/. Všetci máme svoju úlohu vo svete. Snažíme sa svoje povinnosti plniť adekvátne svojmu intelektu /blbí pekár pečie chleba, rozumný pekár fúruje pekárky/. Všetci berieme vážne význam svojej práce pre spoločnosť. Odbor pôsobnosti sa občas rozširuje kvôli väčšej uspokojenosti konkrétnej potreby danej spoločnosti /pekár musí niekedy fúrovať aj manželku závozníka a občas musí zasadiť mrkvu aj mladej účtovníčke/, ale nikdy to nesmie ísť na úkor kvality odvedených povinnosti.
Tiež mám poslanie v našej spoločnosti. Nevybral som si ho sám. To poslanie si ma vybralo samo. Nepýtal som sa do role výskumníka, vedátora. Poslanie si ma vybralo a ja som sa podrobil silnejšej moci. Svoje úlohy sa snažím v rámci svojho delikátneho bádania splňovať nad rámec. Je to nevyhnutné do toho položiť telo aj dušu. Som jediný svojho druhu možno. Je to silné kafe.
Preverujem každú drobnosť aby každá práca bola dokonalá. Obsažne objektívna a technicky a vedecky dôkladná a znamenitá. Len tak môžem byť funkčnou jednotkou spoločnosti.
Svoj život skladám na oltár ľudstva. Slúžim pre dobro nás všetkých a ako statočný vedomec som v službe vždy a všade. Kým iní spia a snívajú cukrový sen, ja som v službe a bádam.
Volám sa U N T E R M A N a som Vaginológ jak lusk.
Tipů: 0
» 19.11.18
» komentářů: 0
» čteno: 768(2)
» posláno: 0


Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: Američanka | Následující: Sladká

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.