Američanka

03.11.218
» autor: unterman
Mala na sebe oblečenú svetlú jeanovú košeľu. Mala svetlé vlasy na prirodzeno a telíčko s ktorým by bol hriech sa nezahrať. Za tú dobu čo som ju pozoroval sa okolo nej motalo pár chalanov.

S každým si šepkala a vyzývavo sa na nich dívala ale nakoniec všetci zdrhli.
Tancovala jemne bez letargických pohybov. Nebola opitá ako ostatné štabajzny v klube ale za volant by už tiež sadnúť nemohla.

Už nejakú dobu som ten večer motal jednu malú Žabu. Investoval som do nej celkom slušný čas aj pár kokteilov. Bolo cítiť vo vzduchu že bude degustácia z jej kalíška lásky, ale uprel som pohľad na ňu. Na jeanovú lady. Frustrovala ma myšlienka že neviem čo šepká borcom čo sa motali na ňu.

Nuž čo, prinajhoršom mi trocha potupí ego – vravel som si. Moja Žaba chcela ísť domou. Privoňal som jej za uškom a ucítil som nadržanosť. Dilema.
Chcel som to zahrať na prílišnú opitosť, ale neveľmi to šlo. Špinil som si ústa zázvorovím tonikom. Díval som sa za Žabkou ako odchádza. Premárnený čas. Nenechala mi ani číslo. Došlo jej o čo ide. Bola chytrejšia ako som si myslel.

Američanke v jeanovej košeli pri tanci pokupovali veľké 4ky ako dve zrelé melóny. Ja mám melóny veľmi rád. Popíjala rovno s fľaše nejaké ovocné Frisco. Pristúpil som k nej a v okamihu som vymenil jej skoro prázdnu fľaštičku za plnú a predstavil som sa jej ako jej novy privátny komorník Alfred. Bola v sprvu šokovaná ale usmievala sa. To ona veľmi rada. Díval som sa na ňu a hneď mi niečo bolo divné. Mala úplne ľadovo biely chrup. Úplne abnormálne biele zubiská. Američanka sa na mňa zakukala a koly hluku zakričala do ucha s anglickým prízvukom že nerozumie dobre. Aha. Dobre. Američanka. Na chvíľočku sa mi zacnelo za Žabou. Ale situácia sa odvíjala dobre. Američanka sa v zapätí spýtala či som jej sluha.
To som sa trocha zatváril asi divne. Spontánne nápady väčšinou nedomýšľam úplne … Bol som zvedavý na jej pôvod. Sadli sme za stôl. Nebral som to ako polo-výhru ale bola určite už unavená. Nejakú dobu sa už natriasavala. Jej kamošky si nás obsedeli a ešte par frajerov. Všetci na mňa civeli. S chlapcami som súcitil. Ušli sa im iba ceny útechy…

Američanka sa vysťahovala ako osem ročná a po dvanástich rokoch sa rozhodla o mrknúť rodnú zem.
Bola typ krv a mlieko. Bolo za čo pľasnúť. Ľúbila sa mi. Američanka sa rozpovedala a ja som ju so skutočným záujmom počúval. Zaujímalo ma pár veci a tak som sa pýtal. A ona odpovedala. Bavilo ju že ma baví a že prejavujem záujem. Kiež by nie, keď je viac – menej s kolibky krajiny kde sa plnia sny a kde nič nie je nemožné !
Vonku bolo okolo nuly.
- Celkom ostrý vzduch! - povzdychol som si, keď sme si vyšli na cigaretku.
Na tož ona odpovedala že je to ostré a ona je tiež na ostro, takže je to ostrá situácia.
V oku sa mi hneď spravil taký divní tik. Nešlo to zakryť.

Ani nie 24 hodín po príletu si Američanka nemyslela že jej budem jazykom dráždiť anál. Američanka sa nenechala prstiť do štrbinky. Ale do zadku áno. Vysvetlila mi že doma v Amerike si dievčatá s lepších rodín strážia svoje panenstvo na svadobnú noc. Vyšokovala ma ako ešte nikto. Vôbec som to netušil.
Takže si panna ?– pýtal som sa jej dojato s orosenými očami.
Bola. Ale nie tak celkom. Američanka ma vyfajčila ako ešte žiadna iná. Cmúľala a bláznila sa s ním dlho, až to v istom okamihu ukrutne bolelo ale potom sa ten pocit vystriedal na pocit blaha. Moje vajca opracovala tak kvalitne že som si myslel že som panic ja a nie ona … Proste typické: Nezažiješ – nevieš.

Sadla si na mňa a zaviedla si ma do zadku. Vzdychala hlasite. Moji susedia už majú niečo „naposloucháno“. Ale Američanka … no to bolo ako keď po xindlovy x to spustí Tony Bennett.

Američanka si dráždila jej zdurený klitoris a cválala po celej dĺžke môjho fallu. Predviedla nefalšovaný orgazmus a ja som sa do nej po chvíľke vystriekal.

Chcel som spraviť dobrý dojem, takže som jej ešte ráno znovu prebrúsil výfuk. A potom som si povedal že je život zmena a vypustil som jej svoju nádrž do úst.
A ona, moja drahá princeznička, kloktala so semenom. !!!

Ach bože dojala ma úplne. Proste Amerika je Amerika. Zem prianí a splnených snov!!!
Tipů: 0
» 03.11.18
» komentářů: 0
» čteno: 926(1)
» posláno: 0


Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: Jehovistka | Následující: Úvaha – V A G I N O L Ó G I A

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.