Tlustá

09.05.2018
» autor: unterman
Tlustú som zbalil v jednej trápnej facebookovej skupine. Dala inzerát v ktorom písala, že hľadá nežného a milujúceho partnera do života a že je sklamaná láskou a životom samým. Reku, Ombre ta to je oná. Jednostá!
Som nabrúsil na jej profil. Mala pár fotiek o sebe (väčšinou iba portrétové tvarovky), pár zvieratiek. Nič extra. Zvyčajná nežná dušička.
Mala 19, anjelskú tváričku a dzigavý pohľad. Prečo práve ju som si vybral ako fenomenálny stý kúsok ? Mala nevinnú tvár.

Odpísala. Výmena pár viet. Celkom bola príjemná. Konverzácia je plynulá, primerane vážné a predsa vyzývavé rečičky. Vymenili sme si telefónne čísla a občas padli nejaké smsky. Písala väčšinou s práce. Záujem evidentne na obojstranný. Radosť.

Veď ani nevieš aké ma Telo!!- vravel som si. A bola to pravda. Nabiedzal som ju k tomu aby mi poslala nejaké fotky kde je z nej vidieť viacej. Nebola proti. Ale dala na javo že pre ňu je oveľa hlavnejšie to čo ma človek v srdci … a nie krása … bla bla bla.
Tak som si povedal že som len krôčik pred zásunom, nemôžem to dokakať. Tak sme nakoniec celotelové fotky vynechali. Jej tvárička bola čarovná a ja som sa odhodlal ju kruto zneuctiť.

Pozval som ju von. Kývla. Do kopy to s ňou nebolo ťažké.
Čakal som ju v jednom veľmi príjemnom podniku. Písala že dorazí, ale bude meškať. No nič. Zabil som dve dvojky červeného a čakal. Zízal som po stenách, kde boli obvešane repriky obrazov Dalliho a v duchu som sa už tešil že si poriadne vyprázdnim miešok. Až tak som sa zazízal, že som si nevšimol že mi niekto úplne zatienil výhľad na prekrížené nohy krásky ktorá sedela u stolu na proti.
Bola to Tlustá. Svoje blonďavé vlasy si dala do copíkovov čo ešte viac vydvihlo krásu jej tváričky. Anjelská tvár. Bola žena na ktorej bolo za čo pľasnúť. Mala veľké prsia a široké boky. Silnú postavu a foremné nohy.

Ehm, tak to ako ako? – vravel som si v duchu. Mala na sebe pekné šatôčky tmavej farby. S jej výstrihu som veľmi ťažko odtrhával oči.
Štebotala nádherným hlasom a musím uznať konverzácia s ňou bola jedna radosť. Pila biele víno.
Milujem ženy keď sú opojené, ľahko omámené. Po druhom poháriku mi vykladajú ako sa vedia cele dopoludnia prstovať doma na gauči. A ja žasnem. I po stý krát viem nastrúhať ksicht prekvapenia.
Nie všetky samozrejme o tom radi debatujú. Viem ku ktorej si môžem čo dovoliť. Tlusta bola jedná s tých u ktorých som ani nenaznačil prechod k tejto téme. Bola trocha prudérna a vážna.

Dojedli sme a viac menej som mal pocit že dnes i keď pomilujem druhu, tá ale jednostá nebude. Zdala sa mi chladná.
Možno smutný pohľad v mojich očiach, možno tlak vzduchu, možno moje neodolateľné mihalnice dopomohli k tomu, že Tlusta sa nechala pozvať na prechádzku.
Znova sa mi začala pumpovať krv do pucky. Kukal som po nej. Veľké prsia, šťavnaté boky, sametovo jemnučká koža, zmyselné pery … Dievča, dievča joj že budeš Jubilejná, vravel som si.

Po pol hoďke pragulky sme sa v objatí bozkávali. Že to chcela nebolo otázné.
Na hoteli mi Tlustá ukázala že je v nej viac ako v hociktorej suchárke! Prikladala na mňa svojou na hladko oholenou broskynkou ako o život. Tlustá prcala s vášňou a divoko. Páčilo sa mi to. Najviac ma prekvapila jej prosba aby som ju naložil aj to druhej dierky. Pohotovo som vyhovel. Podvozok Tlustej bol mazaný perfektným prírodným lublikantom a som v istých chvíľach úplne zaprisahal, že to čo som zacítil to bol nefalšovaný ženský výstrik! Tlusta bola plná prekvapení. Zneuctil som ju a mal som radosť.

Ráno ma budil jej budík. Chcela repete. Vravím samé prekvapenie…

Po ceste domou som si nasadil sluchátka a na ksicht sa mi nekontrolovane strúhal fejs prázdneho mieška – ten podivínsky huncútsky úsmev, keď cítim stále na prstoch vôňu ženského klina.
Ach, pekný deň sa mi rysoval.. Dnes to oslávime … Ďalšou.
Tipů: 0
» 09.05.18
» komentářů: 0
» čteno: 852(7)
» posláno: 0


Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: Susedka | Následující: Pandorčanka

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.