Fialová

02.05.2018
» autor: unterman
Raz na jednom firemnom večierku, kde som vtedy ako externista pôsobil, niekedy nadránom pri východe slnka sa dostala do reči zaujímavá téma. Všetci sme sa s niečím priznali. Špeciálne myslene teda nejaké nepríjemné chvíle v živote. Fľaška sa roztáčala a rad radom sme niečo priznali ale naše príbehy boli len slabý odvar k tomu čo na nás vybalil jeden občan.
Vraj niekedy na konci deväťdesiatych rokov po teplej prepitej letnej noci sa zobudil s masakerným oknom a opicou niekedy v popoludných hodinách. Strašne sa mu chcelo na veľkú potrebu. Sadol si a zapálil si cigaretu. Prebral sa k životu a po tom keď ukončil svoju potrebu, ako poriadny medik preskúmal čo stvorila jeho zadnica. A videl tam použitý kondóm. Šprtal sa v tom chvíľu a vraj sa rozplakal. Ja sám netuším či od šťastia že sa nepamätal na istotne súžobný proces, keď sa mu do anus-u zasekla guma, alebo možno plakal od dojatia pocitu že je konečne odpanení a pripravený na pravú tantrickú masáž prostaty cez anál …
Áno sú v živote človeka občas chvíle na ktoré nie je hrdý. Bohudík som výnimka a pochválim sa mojou včerajšou nocou, kedy sa mi prištastila najúžasnejšia fajka akú som doposiaľ zažil.
Po ustatom dni trávený nákupmi a pozerania porna so sedemdesiatych rokov som sa tešil na ejakulačný výtok mladej radodajky, s ktorou som mal dnes dohovorené stretnutie.
Je o mne všeobecne známe že sa obliekam nemoderne. Neočarí ma žiadny módny výstrelok. Mám rád kvalitné mokasíny od Maxima, talianske ležerné saká a džiny od Wranglera. Nenosím košele s výraznou tlačou a neuznávam Casiovské kalkulačky na zápästí. Uprednostňujem eleganciu a vkus pred moderným preplácaným štýlom.
Ale dnes, dnes som sa nechal uniesť. Kúpil som si zlatožltý jogging dres s tromi pruhmi, zelené novo-érácké botasky, na krk dlhú striebristú retiazku podobnú tej, čo mám na špunte do vani, s príveskom, ktorý kopíroval africký kontinent nielen tvarom ale farbou vlajky a na ruku som si pripevnil gigantické digitalné maskáčové bloothočkové G-shocky.
Ani som sa nepozrel do zrkadla. Kvôli prevencie, aby som si hneď svoje zelené botasky nepošpinil čerstvou grcanicou. Takto ozbrojený som sa vydal na dohovorené randevú (randez-vous).
Na dnes som mal naplánovanú koštovanie z fugy mladej tanečnice. Študovala moderný tanec a hudbu. Nosila tie ploché kšiltovky a ruksak jej nespadol s chrbta ani v sprche. Vybral som si ju lebo mala peknú tvár, hrozne milé oči a nádherné vlasy.
Mali sme sa zísť v jednom klube kde mala vystúpiť so svojou tanečnou skupinou. Došiel som s predstihom, dosť pomaly sa adaptujem novému neznámemu prostrediu.
Myslel som si že to tam bude ako v tých typických amerických filmoch. Ale mýlil som sa. Samá príjemná bagáž. Celkom pekné dievčatá a ani jeden chlapec nemal gelované vlasy. To sa mi ľúbilo. Môj zlatý jogging vynikal v klube viac než som mohol tušiť. Omnoho a ešte viac.
Pripadal som si divne. Nezapadal som do konvenčnej línie osadenstva a tak som mal sto chutí hodiť otočku. Ale prekonal som to. U baru si ma začali vtipne dobiedzať nejaký šarváti. Môj netradičný outfit ohodnotili ako fusion – čo vôbec netuším ako mysleli, ale pochválili naopak hodinky. Keď som im predviedol nejaké triky s prepojenými hodinkami a telefónom uvoľnila sa atmosféra a oslávili sme to mliečnym šejkom. No vravím, úplné iné čosi ako v tých filmoch.
Zatiaľ som Fialovú nikde nezastrehol, tak som čakal na jej predstavenie. Show začala nejakým dvorným básnikom, ktorý do rytmu recitoval Jaroslava Vrchlického. Na scénu potom vstúpila známa repová skupina a v pozadí tancovali dievčatá v zelených legínách a červených športovných podprsenkách.
Wau a že tancovali náramne fajn. Plné energie. Medzi nimi bola aj moja Fialová. Žiarili jej očká ako hviezdičky a poslala mi pusu na konci vystúpenia.
O pár minút neskôr, len čo sa prezliekla ma prišla pozdraviť. Mala nádhernú tvár. Jemné črty. Nos malí a pery plné a červené ako dozreté maliny. Pod zelenými očami mala jemné svetloružové pehy a bielu pleť ako keby na slnku nebola nikdy.
Mala krátky a úzky krk s jemnou a tenkou kožou cez ktorú jej bolo vidieť žilky. Mala pekné tvarovanú postavu. Úzke ramená a menšie prsia. Stehná a lýtka mala nádherne tvarované. Predpokladám asi kvôli tancu.
A jej vlasy?! Mala ich dlhé až nad zadok. Rovne strihané bez ofiny. Mali svetlo fialovú farbu s ľahko zeleným a blond melírom. Ultramoderná farba. Už na prví pohľad keď som ju po prví krát videl na obrázku v telefóne, ktorý mi poslala som sa do jej vlasou zaláskoval.
Fialová priťahovala pozornosť všade a vždy. Dnes to tiež nebolo inak. Keď vyrazila v dave rovno ku mne, moji nový kamaráti po jednom poodpadávali ako skosené steblá buriny na záhradke uja Fera, môjho milovaného zeleninára z farmárskeho trhu kde nakupujem.
S Fialovou sme vymenili pár sladkých viet a pozvala ma do zákulisia. Tešil som sa že uvidím 12 dievčat sa prezliekať ale už boli hotové. Smola.
Sadli sme si do tichého rohu na pohovku a hneď pochválila môj jogging. Zrazu sa na mňa zamyslene pozrela a zvrtka sa postavila s pohovky.
Niekam utiekla a za pár sekúnd sa vrátila s obrovským farebným klobúkom. Dala mi ho na hlavu a hlasne sa smiala. Vravela že vyzerám ako Jay Kay.
S Fialovou sme si dali zopár drinkov a celkom som sa bavil v jej spoločnosti. Naučila ma pár moderných krokov a pochválila moje improvizácie.
Tak hej, vyplatilo sa mi chodiť na tanečnú.
Asi dve hodiny som sa opičil v tom klube a potom som Fialovej navrhol že by sme mohli pozrieť moju osobnú zbierku klobúčikov. Teda konkrétne jeden klobúčik mám v zbierke, ktorý by sa jej určite páčil. Nebola v rozpakoch asi počula aj elegantnejšie lichôtky.
Vzali sme si taxík a namierili sme to ku mne. Na zadnom sedadle taxíku sme sa správali neslušne a bolo počuť ako postaršiemu taxikárovi vrzgá starý vercajg medzi nohami keď sa mu začalo po dlhých rokoch opäť pumpovať krv do falosu. Vsunul som Fialovej pod zadok ruku a cez tenké legíny som jej obrábal štrbinku. Privretými očami oprela hlavu o môj krk bozkávala ho a občas jemne vzdychla. Roztiahla mi zip na mikine a silno ma zdrapila za cecok. Ejhľa, ešteže som si vzal biele tielko pod mikču. Neprekvapila ma. Brrr.
Kľudne a bez pocitu prehrešenia lámem dogmy a pretínam zaužívané nitky svojou mačetou nasiaklou krvou puritánskych, bezduchých občanou, ktorých vyvádza z miery len situácia keď na večierku niet bezlepkového macesu k opičím mozgom s brokolicovou redukciou. Preto istotne pochopíte že chvíle tohto tipu sú mojou kyprou pôdou pre cibrenie mojich milovaných pucmoliek.

Fialovú som rozšťavil tak výberovo, že mláka ktorá sa nasiakla do textilného poťahu sedadla istotne zaistí arómu čerstvej lásky ešte na dlhé roky v aute.
Fialová v mienke že jej obšťastnenie je len medzi nami dvoma, mi ďalej povzdychávala do tváre a veľkou silou mi stískala prsia až som s toho hekotal aj ja. Čvachtala zo spodku veľmi fajnovo. Tempo som nezrýchľoval.
Pohľady mňa a taxikára sa občas pretli vo spätnom zrkadle. Len uznane kýval hlavou a užíval si to s nami. Iste bol na pokraji vytrženia.
Fialová vzápätí pozdvihla zadok, ja som ju schmatol za štrbinku a poriadne som ju do obrábal kým sa spravila. Akoby na chvíľu prestala dýchať a zacítil som ako sa jej sťahujú svaly a zvierala ju krč jej vrcholu pohlavného vzrušenia. Dosadla na rozmočenú sedačku a so zatvorenými očami sa zhlboka nadýchla. Objala moju ruku a usmievala sa ako čerstvo odpanená rehoľná sestra.
Po príchode pred môj byt, vystúpila ako prvá. Taxikárovi som podával peniaze s úsmevom a zagratuloval mi k Fialovej a poprial športovú noc.
Hneď po príchode ku mne domou si ma vzala do parády moja tanečnica.
Zhasla všetky svetlá a roztiahla závesy. Bez prosenia sa vyzliekla do naha a predvádzala sa mi. Do bytu svietil nádherný plný mesiac a zalial svetlom jej nádhernú postavu. Sadol som si na gauč a vychutnal si tú spanilú reprodukciu ženskej krásy. Predvádzala pomalé baletné kroky a tým celá krása jej tela sa mi ukázala. Svoje nádherné fialové vlasy prehadzovala provokačne s jej ňadier na hebké ramená.
Už moja tretia noha bola celá nedočkavá. Postavil som sa a objal som ju okolo tenkého drieku. Pritiahol k sebe. Chcel som ju pobozkať ale odvrátila tvár a miesto toho ma nútila bozkávať jej krk. Ani neviem ako, aleFialová nás obidvoch rozhýbala a pohupojúco sme tancovali vo svetle mesiaca uprostred bytu. Po chvíli spomalila tempo až sme nakoniec zastavili. Jemne som jej bozkával a sal lalôčik na úšku. Fialová mi vyzliekla zlatú mikynu a biele tielko potom mi bozkávala prsia a sala bradavky. Ja neviem ale bola na ne nejak fixovaná. Šla nižšie až si kľakla predom na.
Stiahla mi značkové tepláky naraz s boxerkami dívala sa na zjavenia druhého Krista ktorý jej v rytme tlkania môjho srdca pulzoval pred tvárou.
– Hmmm, nádherní klobouček. Toho by byla škoda nevidět. – frkla Fialová popri skúmaní môjho chobota.
Fialová ma škrabkala po brušku a silne lapala za zadok a rozovierala anál, až som si chvíľami myslel že ma bude palcovať. Na to som nemal v ten moment chuť ale našťastie nestalo sa.
Vychutnával som si tu jemnú fajku a díval som sa oknom na spln mesiaca a blahoslavil som svoju maličkosť. Fialová ma však nútila sa dívať na ňu ako mi bafká pampúšika. Jej oči boli veľké a ligotali sa v nočnom svetle. Jej svetlé fialové vlasy a bledá tvár kontrastovali v temnom svetle mesiaca a vyzerala ako kreslená japonská cmundra. Jemná, nežná a pri tom tak chlipná. A Boh mi je svedkom že to čo predviedla bola najkrajšia fajka akú som doposiaľ zažil.
Chvíľku po mojom vyvrcholení na jej prsia sa ešte krátko hrala s mojou miazgou a roztierala si ju na bruško a do rozkroku.
Tušil som že bude špeciálna, ale vtedy mi to docvaklo úplne s určitosťou že je výnimočná.
Echm, tak ty to nehraješ milá moja, ty si proste prosto ortodoxne sexuchtivka jak lusk.
S Fialovou sme vetrali posteľ až do rána bieleho. Potom po raňajkách aj celé odpoludnie. Na večeru som si dal rovno s jej bruška čerství šalát Lollorosso a údeného lososa s jej frndy.
Keby som dával dievčatám prezývky ju by som volal Nevesta Diabla.
Tipů: 2
» 02.05.18
» komentářů: 0
» čteno: 763(8)
» posláno: 0


Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: Hlúpa | Následující: Fantazma

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.