krpec

27.04.2018
» autor: unterman
Ja mám tu nemilú prednosť, že som niekedy až príliš zdvorilý a neviem povedať nie. Ten dnešný príbeh bude o jednej takej príhode.

Krpca som spoznal cez jednu zoznamovaciu aplikáciu, ktorá v reálnom čase predhadzuje filtrované profily v bezprostrednej blízkosti užívateľa.

S neširokého portfólia dostupných kuriatok som vyberal adeptku na pozvanie na odpoludňajšiu kávu. Celkom obstojne vyzerala jedna krátko vlasá blondína s modrými očami. Mala taký krátky noštek a usmievavú malú tváričku ako s poštovej známky.
Hodila by sa do zbierky...

Napísal som jej. Mala čerstvo založený účet. Vzorne vyplnená kolónky na profile, bezdetná a do budúcna dieťa neplánuje (to je dobrý znak, aspoň berie antikoncepciu), nezadaná a má rada jazz. Na znak toho že jej nepíšem s fake účtu som jej poslal fotku ako som práve kŕmil holuby. Na oplátku mi poslala fotku ako nakupuje v drogérií.

Stretli sme sa asi do hodiny na rohu rušnej ulice v centre. Hneď som ju spoznal koly krátkemu blond účesu a zelenému tričku s fotky s drogérky. Myslel som si že je brutálne ďaleko pretože sa mi Krpec zdala mala. A čím viac sa zmenšovala vzdialenosť medzi nami na môj dušu sa mi zdala ešte menšia. Taká anomália.

Keď konečne stala predo mnou bolo zjavné že jej o jednu hlavu nižšia postava je nie len že vskutku divná, ale prinajmenšom neforemná. Hrbila sa ako Quasimodo, na ľavé oko škúlila a mala divne tvarované končatiny aké som videl v cirkuse keď vystupovala tlupa trpaslíkov. Mala nezvyčajne krátke prsty. Postavou bola taktiež iná. Silná ako keby plávala denne tridsať kilometrov a behala maratón pred raňajkami. Mala širšie plecia a mohutnú hruď ktoré doplňovali prsia predpokladám nie väčšie ako nektárinky. Mala ploché a svalnaté brucho a naozaj športovo ale pekne tvarované stehná a boky. Človek by povedal že ta malá žena pokiaľ by chcela tak preskočí ľavou zadnou osem poschodový činžiak jak nič.

Podávala mi ruku a v mojej dlani sa stratila jej ruka ako ihla v kope sena. Som vášnivý šachista a dobrý herec. Na káve som sa tváril tak vášnivo nezaujatý jej trpasličou postavou že som sa dokonca bavil dobre. Mala taký pekný hlas ktorý by sa dal počúvať v kuse celé hodiny a nenudil by ma. Malá nádherný úsmev. Úzke ružové pery a malé trblietajúce zúbky ako morské perly. Bola vtipná a zábavná. Tá bezstarostná hodinka, ktorú som v jej spoločnosti strávil bola asi najkrajšia za tento týždeň. A to som bol aj na tantra masáži.

Nechala vo mne prijemné spomienky. Už som bol doma a prerozdeľoval som čerstvo stiahnuté porno do pred-kategorizovaných zložiek v počítači, keď mi Krpec napísal že by sa opäť rada so mnou zišla. Pozvala ma na večeru k sebe domov.

Ach, a som tam kde som byť nechcel. Nechcel som byť nezdvorilí a preto som pozvanie prijal.
Krpec bývala v nemalom domčeku na okraji mesta. Mala veľkú a krásnu záhradu s bazénom a s nádherným trávnikom ako s reklamy. Všade v dome boli rôzne koníky. Sošky, fotografie, maľby a dokonca aj na pohároch mala kone. Neskôr z nej vypadlo že profesionálne súťaží v jazde na koni. Ukázala mi dom a na obrázkoch a fotografiách svoje kone. Pyšne recitovala svoje úspechy a vyzdvihla že možno o rok bude patriť medzi hŕstku profesionálnych žokejek. Veľmi som sa v tom nevyznal ale Krpec mi rozprávala o svojej práci a vášni a zároveň zasvietila do pravidiel jazdeckého športu.
Krpec naplánovala super večeru, piekli sme na grile steaky a pripravila zapekané chrumkavé zemiaky s chilli a vychladila nepočetné množstvo piva.

Je fajn na boso sa prechádzať po záhrade s fľaškou piva v ruke, dívať sa na západ slnka za nebeskej vône grilovaného mäsa. Možno som aj trocha obmäkol keď som sa díval na zapadajúcu oranžovú guľu na oblohe. Ani som si nevšimol že sa Krpec prikradla ku mne. Stála pri mne kto vie ako dlho.
Vykročila k bazénu a kým tam došla vyzliekla sa a šaty pohodila vedľa lehátok na ktorých už mala pripravené osušky. Pod bielim tričkom a hnedými kraťasami mala dvojdielne plavky. Mala pekne rovnomerne opálené drobné telíčko.

Za hlasného čľapotu sa šmarila do bazénu a lákala ma dnu. Dva krát ma volať nemusel.
Vyzliekol som sa do boxeriek a hybaj ho za ňou. Bláznili sme vo vode ako dve deti. Špliechali sme po sebe vodou a predvádzali kotrmelce. Sa priznám Krpcovi to šlo lepšie. Bola ohybná a mrštná ako gepard.
Krpec ma rovno ošpliechala do očí a ja som ju nahnevane naháňal v bazéne a až som ju chytil obopnul som ju a jej malé telo nadhodil nad vodu. Dopadla s pľaskotom až som sa skoro, mno pravdu povediac nie skoro ale doslova pošťal od smiechu. Nahnevane sa na mňa dívala tými modrými očami. Voda jej siahala až nad krk ale rozbehla sa smerom ku mne odrážajúc sa od dna bazénu a celou silou do mňa narazila hlavou. Rovno ma zasiahla do brucha. Pritisla ma k okraji bazénu a silnými rukami ma chytila za paže. Voda ju zľahka nadniesla a okolo môjho pásu obvinula tie svoje krátke ale veľmi svalnaté nohy. Pritískla sa na moju hruď a zarazila mi nohy okolo pásu. Až mi praskali bedrové kosti.

Teraz po prvé sa skrížili naše pohľady v jednej rovine. Naraz sme boli obaja rovnako vysoký.

Ja som sa v túto preromantickú chvíľu symbolicky zadíval do vzdialeného rohu bazénu na znak toho že som v rozpakoch. Ju to očividne nezaujímalo. Ťažko som sa mohol pohnúť a keď som sa o to pokúsil Krpec ma zvieral viac. Paže a nohy mi úplne zablokovala.

Krpec ma sledovala svojím pohľadom a vždy keď sa mi snažila pozerať do očí ja som zrakom unikal.
Nešlo to hrať dlho. Nechcel som byť nezdvorilý a nechal som sa pobozkať. A na znak toho že mi to nevadí som bozk opätoval. To bol jasný signál pre ňu že je na koni. A tam sa Krpec cítila najlepšie. Už aj tak suverénne vystupujúca trpasličia slečna s terajším pocitom sedla pod zadkom začala diktovať ďalšie dianie.

Krpec sa maznala až mi oslobodila ruky. Chytil som ju za zadok oboma rukami a pomaly nadnášal na vode. Pritískol som ju k sebe a bozkával jej krk. Rázom som jej rozopol hornú časť plaviek. Vo vode boli na oko jej prsia väčšie. Chvíľu som sa hral s jej kozami. Také malé neposedné dvojky s malými ružovými púčikmi.

Krpec prebrala iniciatívu. Zašmátrala v mojich boxerkách a skúsene vytiahla moju tretiu nohu. Pretiahla znamenite párkrát kapucňu na mojom apoštolovi lásky a potom predviedla evanjelickú uzdičkú bohoslužbu.
Krpec si vyzliekla spodnú časť plaviek a zaviedla si do pišule môj chobot. Voda a aj jej telo sa začali jemne vlniť. Splynuli sme nežne a pomalým tempom. Jej úzka štrbinka bola jedna báseň. Vagína bola sval ktorý, očividne ovládala na jedničku.

Krpec kĺzala po mojom vtákovi prirodzene ako keby jazdila na svojom žrebci. Chvíľkami sa pustila rukami mojich ramien a akoby uľahla pod hladinu vody. Vynorila sa z vody vždy pomaly a vychutnávala si každú chvíľu toho nezvyčajného sexu. Prirýchlil som tempo a vlny okolo nás sa zväčšovali. Už som skoro bol hotový keď Krpec nečakane skĺzla z môjho falu a ponorila sa celím telom pod vodu. Vzala môj hrot do pusy a maličkými rukami ma prihonievala. V jej malých ručičkách môj pampúch vyzeral ako obor. O pár sekúnd neskôr som Krpcovy vydal bohatý poklad. Vynorila sa a nadýchla vzduchu cez nos. Hladina vody jej siahala po bradu. Otvorila ústa a moju čerstvo vystriekanú miazgu lásky vyplavila do vody. Chvíľu to tam pekne plavalo na hladine, ale potom som náhle vyskočil.

Napadlo ma koľko spermatu v tom bazéne môže plávať. Chytro som si zbieral veci a utieral osuškou. A chystal sa na odchod.

Krpec sa tvárila dotknuto a smutne. Utrela sa tiež a šla k grilu. Oznámila že je večera hotová a že môžeme jesť. Nechcel som byť nezdvorilí. Sadol som si a najedli sme sa. A potom som sa už naozaj chystal na odchod. Ale Krpec ponúkla dezertom. Vraj či si nedám nejakú sladkosť. V saune. Nechcel som byť nezdvorilí …
Tipů: 1
» 27.04.18
» komentářů: 3
» čteno: 768(7)
» posláno: 0


» 27.04.2018 - 20:28
Adramelech
Podle názvu jsem si myslel, že ta povídka bude o botách, ale záhy mi došlo, že jde o substantivum odvozené od krpatý, zakrpatený. Rád jsem četl. Pobavilo.
» 29.04.2018 - 07:25
Ak potrebuješ vokáň nad o teda ô - musíš prepnúť klávesnicu na SLK a stlačiť "ů" :-) - čau
» 29.04.2018 - 09:13
Romana Šamanka LadyLoba:
Diky ;)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: Bambína | Následující: Hlúpa

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.