Kozatá

25.04.2018
» autor: unterman
Zaujalo ma jej tetovanie. Husľový kľúč za uškom. Decentné tetovanie na decentnom eroticky zaduchcenom mieste. To ja môžem také sladkosti.
Muzikantku som stretol na jednom rautu, na ktorom som bol ozdoba a súčasť aranžmán. Niečo ako deka s ovčej vlny na koženom gauči.

Stala za barom a nalievala druhotriedne víno pre prvotriednych príživníkov firemnej tlupy korporácie, ktorá si ukrajuje ten najfarebnejší kus s torty.
Mala nádherný plachý úsmev a nevinný pohľad od ktorej mi tiekla slza s pohlavného údu. Mala čistú bielu pleť, svetlo zelené oči, malý noštek a krátke rovné svetlo ryšavo blonďavé vlasy po ramená. Okolo ružových plných pier a pod očami mala svetlohnedé pehy. Jej upravené, čisté a priehľadným gélovým lakom natreté nechty trblietali na svetlu ako hviezdičky.

Zazrel som ju v okamihu keď si upravovala vlasy. Rukou si svoju krátku hrivu na chvíľu pozdvihla a ja som zazrel jej tetovanie za uchom, ktoré ináč bolo zakryté pred zrakom úchylákov ako som ja. Aha, Muzikantka. Povedal som si hneď, tá určite rada hraje na fujare.
Pristúpil som k nej k baru. Ani som sa jej nestihol pozdraviť a už sa ma pýtala s falošným úsmevom:
– Červené alebo biele ?
Predpokladala že som jeden s mnohých. Podvihol som vyššie pravú ruku v ktorej som držal pohár s ananásovým džúsom na znak toho že zavlažiť nemám za potreby.
Po chmúrila trocha obočie. Vykoľajil som ju asi na chvíľu s rutiny. Fasa. Už len ju rozosmiať a spýtať sa kedy večer končí aby som ju mohol odprevadiť domov a prípadne jej poškvrniť posteľné prádlo.
– Nemali by ste tu trocha tulenieho loja len tak s chlebom k tomu džúsu, prosím ? – spýtal som sa jej s sexuchtivím úsmevom ktorý praktizujem na brigádničky v Tescu.
– Nie. Ja tu nie som od toho. Červené alebo biele ?! – odvrkla takým urazeno-nezááájemisticko-despotickým tónom v hlase ako pred mnoho rokmi moja učiteľka hudobnej, keď som jej ako 14 ročný ponúkol všetky svoje našporené peniaze za to, aby mi ukázala v zemepisnom kabinete svoje kozy. Neukázala.
Reku aha, dvere na ktoré darmo klopať.
– Slečna, ja si predsa len dám ten tulení loj s kúskom chleba, ale asi tamto vedľa si objednám. Krásny večer. – pohárom som ukázal na druhé macatejšie dievča u vedľajšieho baru s ovocnými džúsmi, ktorá mala tak veľké prsia že ju chiropraktikovia už zdravili z diaľky.
Otočil som sa Muzikantke chrbtom. Počul som len ako opäť niekomu opakovala svoju frázu „Červené alebo biele ?“. A ten jej falošný úsmev fičal priestorom ako hlasný škripot nechtov po školskej tabuli.

Svoj zámer vyprázdniť si svoj čerstvo oholený miešok na chrbát nočnej družky som mal teda v pláne uskutočniť s ňou. S Kozatou.
Nemala tetovanie za uchom. Nemala plachý a nevinný pohľad, nemala ani tak pekné ružové pery. Ale predpokladal som že bude veľmi príjemne vrtieť zadočkom keď ju budem párať zo zadu za pár hodín na hotely. Ja som skromný človek. Keď nie to dosák, tak sa kôlňa nepostaví.

Prišiel som za tou druhou a prehodili sme pár slov. Smiala sa mojím dementným vtipom presne ako som si to prial. Premeriavala si ma pohľadom zlatokopky, ktorý už dôverne poznám. Keď som si chcel napísať jej číslo do mobilu „neúmyselne“ som vytiahol s vrecka spolu s mobilom značkovú peňaženku na dnes večer špeciálne napakovanú farebnými peniazmi s Monopoly a kľúče od môjho nemeckého športáka, ktorý som si kúpil
z odstupného. (Áno, vyhodili ma s bývalej práce. Prišli mi na to že som páral viceprezidentovú asistentku, ktorá bola mimochodom jeho študujúca dcérka na stáži … Len tak mimochodom, s kanclu som si vzal tlačiareň a všetky písacie potreby :P).

Kozatá barmanka ešte nebola v päť hviezdičkovom hotely, spomenula len tak medzi rečou a aj to že končí za hodinu. Tak som jej sľúbil že večer až skončí s prácou tak ja ju vezmem na exkurziu do hotela Hilton kde pobývam a v rámci toho jej pretiahnem dierku. Ach aká náhoda že ma dnes korporácia ubytovala práve tam.
Vzdialil som sa a snažil som sa spoločensky žiť. Vymenil som si par Untermanovských vizitiek s nejakými papalášmi a čakal až sa mi Kozatá ozve na mobil že je hotová a pripravená na prvé sväté prijímanie pánovho tela. Zatiaľ som flirtoval s konvenčnou aristokraciou firmy a zbieral nejaké vpichy do foroty.

Z diaľky som sa zadíval za Kozatou. Mala pekné dlhé vlasy. Rovné a husté vo vysokom copíku. Oválnu tvár, výrazné veľké oči a širší nos. Mala na sebe ružovo čiernu barmanskú rovnošatu. Mala hlboký výstrih ako Mariánska priekopa a rozdávala jeden úsmev za druhým. Všimla si že ju sledujem a žmurkla na mňa. No nie ledajako. Presne tak ako keď ja žmurkám na benzínovej pumpe na predavačku, pri nočnom tankovaní keď mám v aute na zadnom sedadle dve polonahé radodajky ktoré si to akurát rozdávajú.

Ani neviem ako dlho som sa nechal uniesť fantáziou. Pomyslel som na tie dve holé baby na zadnom sedadle. Všimol som si len že ma niekto poklepkáva po ramene. Otočím sa. A ejhľa Kozatá. Oblieknutá do občianskych šiat. Mala na sebe tmavomodré džinové nohavice do ktorých len tak-tak vcukla tie svoje silné nôžky. Svetlo bielu halenku s veľkým výstrihom s ktorého jej skoro vypadli prsia. Ten výstrih bol tak veľký, že by nebol problém cezeň dostať lodnú batožinu zabalenú na dvojmesačnú expedíciu na Antarktíde.

Mala úzke a tenké pery namaľované na slabo ružovo a obrovské zelené oči. Mihalnice dlhé a husté, jedným slovom jej pohľad bol majestátny. Majestátny ako básne od Hviezdoslava.
Bola asi o pol hlavy vyššia. Mala veľké, veľkolepé prsia ktoré boli už z ďaleka vidieť cez ten obrovský dekolt, že sú mäkké a nedržia bohužiaľ tvar. Kozatá keby položila jedno prso do lievika som si istý že polovica by určite pretiekla cez užšiu časť. Zadok mala veľký a okrúhly ako zemiakové chleba z Maďarska a vysoko stavaný ako mávajú holandské top modelky. Boky mala široké, dobre tvarované. Bola pipina viac ako typ „krv a mlieko“. Mala decentné bruško. Taký nápadný previs ktorý jej mohutnejšia postava s gráciou zastrela.

Kozatá sa nechala pozvať na farebný drink. Konverzovať nevedela. Mala naučené frázy asi s práce. To ma nenadchlo. Ako dobrá barmanka, vedela dobre počúvať. Podoprela si nemalú hlavu dlaňou, vykúlila svoje giganticky veľké zelené oči a so zvedavým výrazom tváre počúvala.
Posťažoval som si, že mi v pekárni, kde chodím kupovať pečivo k raňajkám niekto pred nosom vykúpil všetké briošky a musel som si dať k raňajšej káve len obyčajný krivý rohlík.
Bola tak roztomilo chápavá. Hladkala ma po ruke a utešovala že nabudúce sa mi ujde určite. Posťažoval som sa jej, že mi vždycky trocha prihoria palacinky. Utešovala ma opäť a hladkala po ruke aj po tvári.
Posťažoval som sa jej, že mi dnes dala košom jedna baba. Že mi zlomila srdce a že som veľmi sklamaný.
Ľutovala ma ako moja babička, keď som spadol do výťahovej šachty. Privrela oči na znak toho ako je jej to veľmi ľúto a pozerala sa na mňa tak smutne a predsa mala v očiach taký ten výraz že všetko bude v poriadku. Presne ako moja babča.

Všimol som si že u Kozatej to zaberalo. Bol to jej spúšťač intímnych štiav. Ešte sem tam hópli dve farebné drinky a potom som vzal Kozatú na hotel.
Po ceste sme sa držali za ruku a vyprával som Kozatej o tom ako som v detstve spadol do výťahovej šachty. To bola potom tak nadržaná s toho že ma mohla poľutovať, že pri každom jej kroku bolo počuť ako špliekoce medzi jej nohami jej štiava lásky.

Kozatej som ukázal moju izbu na hoteli. Zaujala ju najviac telka a predplatené programy. Bol som už hladný a preto som Kozatú pozval na večeru a povedal som jej, že až sa vrátime s večery tak spoločne môžeme pozerať reprízu niektorého dielu Výmeny manželiek na čarovnej skrinke uprostred izby. S úsmevom súhlasila. Ešte pred odchodom som potreboval na toaletu. Poprosil som ju nech si vezme nejaký drink s mini baru a nech si spraví pohodlie a ja som hneď späť.
Podľa môjho dobrého a vzácneho zvyku som sa v kúpeľne vyzliekol do naha a vyštal sa do umývadla. Potom som si umyl chobot a osušil ho fénom.
Keď som sa vrátil, tak som si myslel že mi niekam Kozatá zdrhla. Dajako som ju nezastrehol. Až po chvíľke som zazrel jej ligotajúce oči v posteli. Bola až po krk zakrytá a usmievala sa na mňa.

Tvrdila že musela okamžite vyskúšať tu veľkú a pohodlne vyzerajúcu posteľ. A pokiaľ chcem aby sa postavila s postele a aby sme vyrazili na večeru budem musieť sa otočiť, pretože je vyzlečená do naha.
Podišiel som k posteli a vidím, jej šaty boli naozaj pohodené na zemi. Kozatú som už nenútil vstať. Večera ma až tak nesúrila. Podal som jej ovládač od televízie a kým zapla telku ja som vkĺzol do jej vlhkej lastúry. Pár krát som v nej nechal pobehúvať môjho Kapitána Zatopeka a všimol som si, že sa pod ňou začala tvoriť ozrutná mláka a penilo s jej broskyne ako keď morská voda naráža o breh. Taký fajný bezprostredný naturálny lubrikant.

Kozatej som fajne vycahal cecky a poriadne vyprášil dierku. Mala to rada drsnejšie. Tak som jej bez naslinenia vrazil svoje kladivo do análu. Funela ako doga ale držala sa.
Kozatej bolo dopriato päť hviezdičiek ako sa patrí.
» 25.04.18
» komentářů: 6
» čteno: 1042(10)
» posláno: 0


» 25.04.2018 - 21:04
Tvá fantazie překračuje všechna fantazírování, nejen že se považuješ za alfasamce Já jen Já s velkým J, ale asi potkáváš samé blbky... neb rybníkovat nad tím, jak jsi spadl do výtahový šachty... a jinými nesmysly... možná v roce 218 (viz anotace) by ti to baštily, ale dnes?... pobavils mě svou sebestředností a vyfantazírovanou neodolatelností :-)) Promiň, ale tvé příběhy jsou nějak laciné... a nevěřím ti je... ;-) ze zvědavosti jsem přelouskala všechna tvá tři dílka a musím se smát... aspoň mě jsi tím pobavil... :-)) s lítostí tě pohladím... hihi... i za ten křivý rohlík ;-)))
» 25.04.2018 - 21:38
Adramelech
Tyto texty je třeba číst jako pohádky. Líbí se mi, že všechny dobře končí.
» 25.04.2018 - 21:45
Jo, pohádky do laciných erotických časáků ;-))
» 25.04.2018 - 22:02
Adramelech
Mně to přijde dobře napsané a v té slovenštině to má pro českého čtenáře, řekl bych, ještě víc půvabu. Otázky realismu děje, např. jestli má princezna skutečně zlatou hvězdu na čele apod., bych neřešil. :-)
» 25.04.2018 - 22:04
Lilith: https://untermanblog.wordpress.com/2017/07/22/a/


Psst.
» 26.04.2018 - 12:59
Vypilovala by som slovenčinu :-) ja si tiež často pletiem s a z ale používajú sa i v čr i v sk s rovnakými pádmi, niektore slová mi ťahali uši, lebo boli aj keď slovensky ale české - slovák by to tak nepoužil

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: Falošná | Následující: Bambína

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.