Zlatá huba Sicilská

O Rakušanovi
» autor: umělec2
Rakušan a jeho "Zlatá huba Sicilská"

Vzal jsem si tužku a papír a zapisoval jeho výrazy z rozhovoru.
I když většinu slov znám, snažím se je nepoužívat, případně volit vhodnější českou kombinaci.
Tak tedy zde je drobná část: drakonicky, mediálně, lockdown, prevence, vlna, kvalita, trasování, kampaň, situace, opatření, sociální, hnutí, programové prohlášení, klišé, plán, holding, aparát, matematika, zaseknutí, ujel vlak, drive, hektické tempo, nasazení, kontaktní, dvojlídrovství, hity, forma, masivní, prezentovat, personifikovat, kauza, predikce, deficit, filosofie, ambice, elementární, profesionalizace, digitalizace, audit, proces, reforma, komise, implementace, digitalizace, procesy, aparát, systémy, komunál, agendy, definice, infrastruktura, tenze, entita, koaliční, emoce, oligarcha, mandát, odagrofertizace, tandem, intervenční, externí, bezprecedentní, analýza, resort, spekulace, externí, primárně, kondice, konsolidovat.
A dost, řekl jsem si.
Mluvit takto v hospodě, řekli by mi přísedící:
Víš ty co rozumbrado?!
Choď do piči!
Takto zvážím další postup řešení, nadměrně mluvícího spoluobčana podílejícího se na řízení státního aparátu přímo z nitra vnitra.
A nejspíš by měli pravdu.
0 komentářů
Tipů: 3
» 12.12.21
» komentářů: 1
» čteno: 254(4)
» posláno: 0


» 12.12.2021 - 20:06
V té hospodě by to taky mohlo dopadnout tak,že by doSTal by na hubu tlučhuba:-)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: Pelikán | Následující: Rock a rok covid

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.