Pravdivý příběh Přemysla Ploutvičky

Rozepsané je to už dlouuuho. Dnes popíchnuta leností a neochotou úředního šimla jsem to na chodbách Městského Úřadu uvedla do provozu a pak plamenně i peprně promluvila paním do zaprodaných byroduší.
» autorka: zvířenka
Plešatý padesátník, potřebný Přemysl Ploutvička pomáhá pokoutným příležitostem.
Pokradmými pohledy pěstuje podhoubí pro příležitostná potěšení, potajmu plní poháry prokrastinovaným prostopášnostem. Před polednem prochází po parcích, předstíraje přítulného pejskomila, pamětliv povinnosti probudit přirozenou potřebu přebujelých představ postarších paniček, posléze poskytujíce peněžitou podporu.
Po polední pauze přichází předmětnější, příjemnější požitky - posilovna.
Poživačný Přemysl potřebuje poutavé pamlsky.
Plamennými pohledy pokouší povolné plemenné provokatérky pohybující plnotučnými prdelkami podél posilovacích přístrojů.
Prýští peprnými příhodami, pilně pochlebuje plavovláskám, pečlivě piluje podařené pikle.
Pronáší překvapivě promyšlené, přímo psychologické poklony, poutavě popisuje pohledným, pitomoučkým pipinkám pokleslé prožitky, připravujíc, protřelý pacholek, pastvu pro prznění.
Pravidelné plenění panenských pánví podporuje prokrvování, pomáhá prostatě, potlačuje probouzení Parkinsona.
Přirozená prevence - Pámbů potěš.
Po postkoitálním poblouznění prchá. Plní podmínku: proplenit přístav-pláchnout. Plačtivé, podvedené poskytovatelky přízně po předání podarůnku prostě překážejí.

Pamětník pluje proti proudu podpantoflismu, prosperuje permanentně přirozeným pelem pětačtyřicátníka, plynule preluduje předjarními potměchutěmi, proradně poutá pozornost přítomných pěti patnáctek pančovanou pálenkou.
Projevovat přízeň - příliš patetické- předvede přímý postup.
Podnapilé patnáctky prchají, připraveny později pilně pod plentou půlnoci předat panenství. Před přítelkyněmi – psst.

Pan Ploutvička pohroužen plouhá předměstím, potěšen přísliby půlnočního prznění patnáctiletých - prostě prasák.
Před příslušníky pořádku pamětliv Plzáka plánuje popřít pohlaví, příjmení, postavení.
Předseda představenstva pletichářských podmanitelů připraven přepsat právnickým pábením pravdě průkaz původu.

Posvátný Pyromanitou, patron poctivě planoucích, páře pomalu Ploutvičkovi po provedení pravidelné promyšlené prasárny provázek přízně.

Pod přikrývkou páteční půlnoci plánují podvedení paroháči ponoukáni papínky pitomoučkých patnáctek prasákovi provést příšernosti. Pletichaří. Promýšlejí past.

Pouliční prosvětlené panorama parku před plovárnou. Přemysl, přiváben plytkými pudy přestává prakticky přemýšlet.
Parkem prudce probleskne paprsek purpurového plamene. Plyn působící přeludy.
Pouliční promítací plocha. Prostopášník poklekne před prosvícené plátno.
Program:
….prohnutá páteř plavovlasé panny,
paže protaženy přes pelest,
podmanivé povrzávání per postele,
půvabné pohyby pánví….paralyzovanému projekce působí přirozeně.

Pak překvapení.
Po předehře plný park průkazných pěstí.
Průtrž pomsty.
Padrť podstaty.

Poslední půlminuta panenchtivého pitomce pasivně přijímajícího prohranou partii.
Přivolávaje Pánaboha pluje přímo pod prsty Pekelného Převaděče.

Právě proto.
Tipů: 19
» 28.02.19
» komentářů: 22
» čteno: 854(19)
» posláno: 0


» 01.03.2019 - 01:01
Hezky ses vyblbla!
» 01.03.2019 - 05:37
Hazentla
Panebože!!!! PARÁDA!!!! ☆☆☆☆☆
» 01.03.2019 - 08:53
2
Poctivou porci předpoledního poučení poskytlas. Pod ponkem popadaje pobřišnici píši pochvalu. PSSST* ;)
» 01.03.2019 - 08:58
2
Špáďa: Hazentla: Gándhí: Nejhezčí je být obalamucen a vtáhnut do magie slov, ale to vy všichni mooc dobře znáte.
Tak zdar všem závislákům! :-)) Dííky
» 01.03.2019 - 10:41
3
Provádím pomyslné (ponekud patetické) pukrle pred puvodkyní práve precteného písemného povídání. Poté pochvalne poplácávám po pleci. Povolís políbení? Po predpokládaném prikývnutí poceluji. Prosím prijed, pocituji puzení po prímém posmajchlování. Prokristapána - plácám, preháním. Peknej pruser (pardon, prusvih). Promin, Pa. ;-)
» 01.03.2019 - 12:17
2
Přiznej pravdu! Pod pohrůžkou případného přivolání příbuzného Ploutvičkovic Přemy, připraveného postaveným pyjem popostrčit potíže papírové povahy, poděšené "pracující" paní, panny, potažmo pánové, promptně pořešili předtím pořád přetrvávající problémy.
» 01.03.2019 - 12:26
Ringo: bameka: Pravda, především předjarně popostrčeným přijde Ploutvičkovic případ podezřele podobný:-)
Pukrle pro pokračovatele: Pozdrav posílá Punková Protiprudérie:-))
» 01.03.2019 - 13:37
Je z toho cítit, jak sis to vychutnávala. Pokud by to četl ten úřední šiml, propadnul by panice a dal ti štempl na cokoliv. Ale to nehrozí. on čte jen úřední lejstra a obsílky. Takže nic.
Máš mé ST
» 01.03.2019 - 14:48
1
Ježkovy voči! Zdá se, že ti pět "p", nestačilo, že... :)
» 01.03.2019 - 15:43
1
drsnosrstej kokršpaněl: Pět "p"?
Myslíš základník pět "p" ?
Pivo
prášky proti početí
Peníze
Postarší páprda
Příjemná penze
?:-)
» 01.03.2019 - 15:46
vavaoko: Ano, to užívala:-) A se šimlem máš pravdu, opět jsem měla chuť se odhlásit od státu a platit si lidi ,kteří ti opravdu vyjdou vstříc a nevytváří problémy a ty již zmíněná lejstra a vlastní pocit moci a naddůležitosti.
» 01.03.2019 - 17:23
byron
Co dotat víc...prostě luxus...:-).
ST a smekám širák...
» 01.03.2019 - 19:07
ttragelaf
1
, při čtení čtu jakoby po slabikách, jakoby nahlas, něco mi bylo pořád divné... a ono je to vše propichane písmenem p...
super
» 01.03.2019 - 21:37
ttragelaf: jupíí, to je ono...:-)
» 01.03.2019 - 22:46
1
Panenko pkákavá, pak pohle půžeš pak penzačně papsat? :-)
Skvělé celé! Od p po p.
Umíš rozjařit. Mnozí by se od tebe mohli učit (nejen na úřadě).
» 03.03.2019 - 11:23
lepší než Redlova hasičárna-))
ST
» 03.03.2019 - 12:59
drsnosrstej kokršpaněl:
Pět PÉ?
Pusa, prsy, prsty, prdel, ... a na to pátý si nějak už nemůžu vzpomenout.
Jo pupík.
» 04.03.2019 - 22:02
zenge: To só jen takový blbostě,no:-)
Dyk je jaro,ne?
Dík
» 04.03.2019 - 22:04
Dota Slunská: No, jo, inspirace cvrnkne kdekoli bez pardonu. Zítra jdu na ouřad znovu-šak se maj báby na co těšit:-) Jsem v ráži - 9,5cm...Muhehe:-))
» 05.03.2019 - 14:32
Paráda, pošmak při počteníčku příběhu počínajícího písmenem Pé!
» 12.03.2019 - 14:37
přemůže ploutvička plejtváka?...
» 28.11.2019 - 15:07
Perfektní češtinářská makačka. Smysluplná. Bezva.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: Mám Evu | Následující: Láditádám III /Zadlužené rty/

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.