Počátky 2018

!!! úvaha je nepřesné zařazení. Správné je - ROZHODNUTÍ - JESTLI CHCI ZAŽÍT POČÁTKY !!
» autor: gabkin
!!! Podobnost s díly Štěpiny je čistě náhodná. Sám jsem měnil termíny a ceny. !!!

- Sraz se koná v rekreačním středisku Valcha v Počátkách u Pelhřimova ve dnech 5.-7.10.2018. Uzávěrka přihlášek je 3.10.2018.

- Přijet můžete kdykoliv. Základní taxa je 450 Kč (od sobotního oběda do nedělní snídaně). Přijet je možné už v pátek večer (na večeři nebo po). V tom případě doplatíte na místě podle situace jídlo a nocleh (cca 385 Kč). Přijet můžete i bez nocování. Třeba jen na páteční večer a v noci domů nebo jen na sobotu přes den (v tom případě mi včas napište, jestli chcete objednat jídlo, např oběd nebo i večeři).

- Ubytování je většinou na 2-4 lůžkových pokojích ve zděné budově. Lůžkoviny zajištěny. Není třeba si brát spacáky. Je ve vašem zájmu se s někým domluvit na společném pokoji. Ostatní poskládám dle svého uvážení. Jednolůžkové pokoje většinou nemohu přislíbit, jejich počet je hodně omezený. Ale pokud nebude rekordní účast, tak se budu snažit vyhovět.

- Děti, psi i partneři nejsou zakázáni. Děti do 10 let platí 380 Kč, starší 10 let 450 Kč.

- Všechny závazné přihlášky a rezervace vyřizujte přese mě (ubytování, zajišťování jídel).

- Peníze se posílají na stejný účet jako vloni (viz níže).

-vzdušné 12 Kč
----------------------------------------------------------------






A teď shrnu několik kroků, co byste měli udělat, pokud chcete přijet:

1) peníze nikam neposílat, připravit si je do obálky pro zaplacení na místě.

2) poslat mi vzkaz s následujícími informacemi (můžete i postupně, jak co budete vědět):
– přijedu v pátek nebo sobotu s noclehem
– přijedu jen na krátkou návštěvu (chci/nechci zajistit oběd/večeři).
– na pokoji bych chtěl/a být s ....
– jakmile budete vědět přesnější čas příjezdu, příp. dopravní prostředek dejte mi včas před odjezdem vědět.
– pokud chcete, můžete pro lepší kontakt napsat i své telefonní číslo, na oplátku vám pošlu svoje. Hodně z vás ho už má. Od loňska mám stále stejné číslo.

3) už vám zbývá jen dojet do Počátek

---------------------------------------------------------------

Ještě bych poprosila všechny, kteří uvažují, že by přijeli neohlášeně, aby to zvážili a dali vědět alespoň mně. Pokud budete chtít, tak vás neprozradím. Protože v sobotu přes den je velká pravděpodobnost, že se (asi i včetně mě) rozprchneme po okolí a výletech a nemůžu zaručit zajištění jídla, příp ubytování ihned.

Tak snad jsem vyčerpala všechny základní informace a instrukce. Pokud vás ještě cokoli napadne, klidně se mi ve vzkazu ozvěte.

Sledujte občas tohle dílko, pokud by se objevila nějaká novinka, tak jí tu zveřejním. A hlavně sem budu dopisovat přihlášené účastníky, abyste měli trochu přehled na koho se těšit.


Nashledanou v Počátkách.

A s kým se tam letos můžete potkat:

gabkin
čubík
drsnosrstej kokršpaněl
Hazentla
René Vulkán
jankennethlister
Labuť
Štěpina +1
Levandule
G.P
Cado +1
pan.Jara +1

Sice jsem už vloni říkal, že je poslední, ale pan Tomandl ještě rok vydržel odkládat důchod , takže jedeme dál. Jen tentokrát bez logistického zajištění Štěpinou. Takže máte šanci zažít gabkina ve stresu.
Tipů: 12
» 10.09.18
» komentářů: 42
» čteno: 1305(62)
» posláno: 0


» 10.09.2018 - 22:16
ach jo ... my dostaly pozvánku na svatbu 6.10. ... a já už nás tam slíbila ... nedocvaklo mi, že se nám kříží termín
» 10.09.2018 - 22:32
Romana Šamanka LadyLoba: … to škoda, však není všem podzimním srazům na Valše konec...:)

… nedám sice tvrdý alkehol (doktor zakázal), ale na oslavu padne pár "šampíček", které se dají v poho míchat s pěnivcema…
» 11.09.2018 - 11:09
Hazentla
Ještě taky dorazí Pumlíč :-)
» 11.09.2018 - 20:00
2
Těším se, jedu,
... s Čubíkem jsme tam před dvěma roky založili snad tradici říjnového koupání ... takže plavky beru a kdo se nebojí, ať je bere taky
» 11.09.2018 - 23:23
1
Hazentla: René Vulkán: … Pumlíč je na hraní prima, to já si pro pobavení vezmu velký prak...:-)

… mám jedny velice slušivé modro bíle pruhované retro plavky s kšandami a apartní plavkošortky s motivem konopí, teď nevím, které si vzít na sebe...
...ale možná to dilema vyřeší zima...
» 12.09.2018 - 07:51
Hazentla
čubík: jo, posledních deset měsíců si nehraju s ničím jiným :-)
Hele, ale plavky jsou výzva :-) (mám retro růžový)
» 12.09.2018 - 20:24
Kdo tam všechno bude? :) už dva roky zpět jsem se chtěla nahlásit.. no zatím se mi to nepodařilo :D
» 16.09.2018 - 21:32
2
Řeknu to krátce. Po šesti letech konečně dorazím. Jehlas.
» 16.09.2018 - 21:33
Jsem neplavecký typ.
» 17.09.2018 - 14:49
jankennethlister: ...čus jehličko, snad jsi přibral pár kilo, tehdy jsi se mohl svlékat za bičem...:-)
» 21.09.2018 - 20:30
… no, zatím to na nějaký stres nevypadá...:)
» 22.09.2018 - 17:39
2
Děcka, Vy mi děláte radost, myslela jsem, že je Valše konec... Zkusím si zařídit i když momentálně nevím, co mi vyjde... a snad můžu i když mi básnická múza odletěla... :-) Všechny zdravím!!!
» 25.09.2018 - 08:57
labuť: Moc rád tě uvidím ...
» 25.09.2018 - 09:44
pořád dumám, co že je to ten stres za druh alkoholu...
» 25.09.2018 - 13:10
1
drsnosrstej kokršpaněl: … je barvy modré a přechovává se v břichaté skleněnce...
» 25.09.2018 - 18:54
2
Lidičky, určitě přijedeme, jen jsme teď organizačně na hraně a v pátek má dcera svatbu... Gabkine, prosím o trpělivost, ozveme se - kdybychom nestihli termín, omlouváme se... Máme pro vás novinky, pak pochopíte :-)
» 26.09.2018 - 19:22
Levandule: labuť: … drtím všechny palce, aby vám to klaplo...
» 28.09.2018 - 12:14
Paulmatthiole
No, tak mně to zase, bohužel, neklapne :-((
» 28.09.2018 - 19:42
Lidi, užijte si to na plný k... - naplno!
» 29.09.2018 - 22:11
2
No ještě že jsem nakoukla. Takže - já dojedu. Na 100%, loni jsem to nedala, letos 6.10.už nemůžu, ale v pátek jsem jasná. Těším se :-))))
» 30.09.2018 - 11:44
…"čubíkova taneční škola" zahájí svou činnost jednoduchým tanečním krokem "PAS DE BOURRÉE":

https://www.stream.cz/stream-steps/10025191-stream-steps-08-mode
ratorka-veronika-fararova-krok-pasdebourree
» 30.09.2018 - 13:47
Mě asi omejou...hlava děravá, jsem zapomněla, že v pátek vezu dceru a oni už mají koupené lístky :-(. Tak zas nic...Ani nevíte, jak mě to mrzí... :-(((
» 30.09.2018 - 21:22
Verena: … škoda, že nedorazíš, Vereno, mohla bys dát tanec...

… dlouhodobá předpověď je cca 15 stupňů, což by mělo na koupání stačit, ale chce to čaj s rumem, nebo svařáček, jako hřejivou tečku...
...Daisy ho potřebovat nebude...:)
» 02.10.2018 - 11:32
No a já letos s konečnou platností taky nedorazím. Na sobotu se nám sešly dvoje narozeniny a na otočku to taky nedám, vzhledem k tomu, že jedna cesta trvá cca 3hodiny... Tak si to užijte a ať vám přeje počasí na koupání ;-))
» 02.10.2018 - 18:44
Čubíku, vůbec nevím, jestli vezmeme Daisy... bohužel, už má problémy se stářím... :-(
Každopádně stále nevíme nic přesně, možná zítra, nejpozději ve čtvrtek... Až přijedeme, a vše povíme, pochopíte... ale to už se opakuju :-) :-)
» 02.10.2018 - 19:25
Levandule: … mě vždycky připadala jako holka, zvlášť ve vodě, ale nemládneme nikdo...

… tak doufám, že dorazíte, abychom to překvapení mohli pěkně zapít...;-)
» 02.10.2018 - 20:36
1
Levandule: k tomu překvapení..... Ještě můžeš alkohol Věrko?
» 05.10.2018 - 00:53
Milena
Moc si to užijte...už zítra...a pošlete fotky...jsme tam v duchu s vámi...
» 07.10.2018 - 19:38
1
Verena: TetaKazi: Tedelybear: Romana Šamanka LadyLoba: René Vulkán: Paulmatthiole: Milena: Levandule: labuť: jankennethlister: Hazentla: gabkin: drsnosrstej kokršpaněl: Dota Slunská:
... mé fotky a pár videí ( všechny s komentáři) přidám do fotogalerie asi za týden, je jich ke sto sedmdesáti...:)
» 07.10.2018 - 23:20
Milena
čubík: Supeeer...budu se těšit.
» 08.10.2018 - 18:42
Nedočetla jsem a marně hledala fotky... jooo, až za týden... OK :-D
Bylo to príma, moc děkuji, a pokud vím, tak se objekt neprodává, tak už žádné výmluvy a za rok zase na viděnou :-)))))))))
» 13.10.2018 - 19:26
Verena: TetaKazi: Tedelybear: Romana Šamanka LadyLoba: René Vulkán: Paulmatthiole: Milena: Levandule: labuť: jankennethlister: Hazentla: gabkin: drsnosrstej kokršpaněl: Dota Slunská:
… a jsou tady, konečně...:-)
… fotky a videa s komentáři ve fotogalerii...
» 13.10.2018 - 20:23
čubík: Viděla jsem, zavzpomínala a skoro zaslzela. Teď mi je už líto,že jsem nebyla součástí - nešlo to.. Díky za tu spoustu krásných fotek!
» 13.10.2018 - 20:26
Pumlíč je krásný. A i všechny šelmy psovité. :)
Gabkin v tom kostýmu mě totálně odboural. Škoda, že to letos nevyšlo. Pan Tomandl měl ve čtvrtek vyhlášenou neděli, tak jsem čubíkovi nepropašoval nakonec ten počátecký zvoneček. :(

Přišel jsem o hodně.
» 13.10.2018 - 20:39
gabkin: TetaKazi: Kajuta: … raději se předem moc netěším, abych nebyl zklamán, ale víkend se opravdu povedl a to po všech stránkách...

… jen mě mrzí, že dost lidí by rádo přijelo, ale z různých příčin nemohli...
...také to zaspání sobotního večera, ale možná jsem se tím uchránil od nachcípání, do středy jsem nějak nebyl ve své kůži, příště to jistí modré potěšení, ale s pořádnou dávkou slivovice...:)
» 13.10.2018 - 21:23
Kukla jsem na fotečky, tak jste si to hezky užili a Pumlíček je moc fajn a všichni tady taky :-) Ten kostým mne rozchechtal :-)) a z vody mi byla zima až sem, klobouk dolů, otužilci... a mokrý plavky taky... hihi ;-)
Všechny zdravím :-)
Lil
» 14.10.2018 - 09:19
Milena
Fotky jsou uzasne. Je na nich videt, ze jste si to perfektne uzili. A to je moc fajn.
» 14.10.2018 - 11:49
Hazentla
čubík: děkujeme za fotky, jsou krásný :-)
My budeme mít fotky, až je vykutáme z foťáku, od kterého jsme ztratili kabel :/ (je třeba koupit nový kabel/
» 14.10.2018 - 11:49
Hazentla
Kajuta:
s tím zvonečkem mne to opravdu, ale opravdu, nefalšovaně mrzí ;-)
» 14.10.2018 - 12:05
Kajuta: Hazentla: … na fotky se těším...:-)

… zvoneček usměváček bude ve společnosti ještě dvou počáteckých, pověsím je hezky vedle sebe...
… příští rok se stavím na víkend o květnových slavnostech, Petr říkal, že místo se vždycky najde...
» 16.10.2018 - 23:04
čubík: dík, betálný fotky a videa
» 20.10.2018 - 09:43
Hazentla
čubík: Tak konečně :-)
https://hazentla.rajce.idnes.cz/Pocatky_2018/

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: Století páry | Následující: Pravčická brána

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.