(°o°)~Kdo nám kouká do hrnce?~(°o°)

..o jednom skřítkovi,je to zvědavý Maximek Kulibabka..
» autorka: Květka Š.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Skřítek, který bydlí v naší kuchyni je hrozně zvědavý klučina. Jmenuje se Maximek Kulibabka a moc rád nosí baretku s bambulí, ale ta bambule je tak veliká, o moc větší než celá baretka.
Když Maximek Kulibabka jde po kuchyni, tak napřed je vidět veliká bambule potom placatá baretka a nakonec Maximkova hlavička.
Dnes ráno, hned jak se Maximek probudil, tak hlasitě přemýšlí.
Co dnes asi podniknu? Kam se půjdu pobavit?
Mám se jít podívat třeba do kredence nebo na kamna, tam se bude něco vařit, to bych i ochutnal.
Ale proč je v kuchyni takové ticho, diví se skřítek.
Protože je teprve čtvrt na pět a to se ještě spí, tikly hodiny.
Tik, tak, tik, tak.

A já vím jak to všechno probudím, povídá Maximek a vzal si dvě plechové pokličky a začal.
Bums a bums a bumtaráda, třesk a plesk, no paráda.
Ty jedno trdlo, to žádná paráda není, vypadá to tady jako v cirkuse.
Tady bude ticho, žádný rámus a hned, nebo bude zle. To už se na skřítka zlobila i konvička na čaj, hrnečky z poličky a všechny lžičky v šuplíku.
Ale Kulibabka ten je rád, konečně se něco děje, může se podívat do každého hrnce v kredenci, nikomu to nebude vadit.
A Maximek zalezl do kredence, do každého hrnce vleze a v tom největším? Páni, on nám tam usnul.
A to se nedělá, napřed všechno vzbudí a potom si lehne a spí, pšš, zlobím se, povídá sklenice a nabrala si vodu a cák a cák a cák a milý Kulibabka se v hrnci honem učí plavat.

Brr, to jsem se lekl, až mi baretka spadla do vody, brrr, ta voda je ale studená, brr. Teď vám tady v kredenci budu asi kýchat. Pčik.
A až si pořádně odkýchám, tak si budu na tu sklenici stěžovat, to se přece nedělá, máčet malého skřítka.
A všechny vzbudit bubnováním pokliček, to se snad dělá?
Zlobí se kuchyňské hodiny. A buď rád, že ti nenaplácám ručičkou, jednu mám pořádně velikou, pěkně to štípne, víš?

Tak už se nezlobte, já se určitě polepším ….
Než si zase něco jiného na vás vymyslím. Ale co???
Na něco jistě přijdu, cha, cha, cha.
Ale raději si počkám, až se ty hodiny zastaví.
A taky až nepoteče voda?
To snad skřítku nemyslíš vážně. Nebo snad ano?

Nevím, nevím …odpovím ti ráno.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
☺v kuchyni☺
☺☻☺
ochutnáte?
Tipů: 7
» 05.01.17
» komentářů: 8
» čteno: 857(12)
» posláno: 0


» 05.01.2017 - 21:05
Hodiny jsem zastavila a vodu utáhla, že ji pro sklenici neukápne ni kapička... :-)
Jsem totiž zvědavá na další Maximkovo lotrovinky :-))
ST
» 06.01.2017 - 01:51
Přesně v okamžiku, kdy kýchnul Kulibabka, jsem dvakrát kýchnul také. Opravdu.
Ale jinak já a Maximek moc společného nemáme.
» 06.01.2017 - 10:12
ST
» 06.01.2017 - 10:33
ttragelaf
...ST..tak, snad, se to neodehrálo v panelovém paneláku
» 06.01.2017 - 10:53
Lilith: ...Lili,děkujeme já i Maximek Kulibabka...
» 06.01.2017 - 11:00
Ringo: ...Ringo,teď co píšu odpověď....pšik,kýchám také...pšik...
» 06.01.2017 - 11:02
ttragelaf: ...né,v paneláku skřítci nebydlí...když tak žijí v paneláčku....:-)
» 07.01.2017 - 13:57
a vzal si dvě plechové pokličky a začal.
Bums a bums a bumtaráda, třesk a plesk, no paráda.

To je teda muzikant :))

ST

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: ~Jasně,byl by rád~ | Následující: ~Jako nevěsta~

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.