Láska v každé kapce

Když se z malého stává velké. Aneb, óda na slivovici :-) Díky všem odvážným, co rozhodnou se číst kus z mého deníku...
» autorka: Venuše
Najednou je společný čas vzácnější, najednou si posvátně přivoníme ke slivovici a cítíme tisíce drobných polibků, stovky pohlazení…ona taková slivovice není jen dobrota a laskomina. Zvláště ta co se pálí v malé pěstitelské pálenici. Taková slivovice, ať už je z čehokoli , třeba jako ta naše z mirabelek a letních jablíček je poslem lásky a naděje, že společný život s milovanou bytostí je víc než umíme slovy říct, že kouzlo se ukrývá v maličkostech, které tak snadno přehlédneme! To jsou ruce našich dětí a jejich drobné prstíky, které se smíchem dávají drobné mirabelky do košíků a občas je s výskotem házejí po sobě, děti ulepené od sladké šťávy a šťastné ve své nevinnosti. To je sluncem rozpálená žena, která v kratičkých letních šatičkách, sbírá trpělivě jablíčko k jablíčku a čeká, která s těch vos hodujících na skvostné úrodě jí ukáže co proto. To jsou sluncem ožehlá ramena a vlasy v ohonu, aby nehřála záda, ovoce rozsypané v autě, to je dětská tahanice o násady s nimiž lze ovoce rozdrtit, radost z prvních plných barelů, stokrát rozšroubovaná víka, všichni totiž chceme vědět zda už voní, zda už kvasí, vůně v chodbě u babičky Sanky, starosti , aby se nám nezkazil, aby dobře kvasil, aby mu nebyla zima a ani horko…to je prostě spousty lásky , pozornosti a těšení se nás všech. A ty můj muži, se pak divíš, jak sladká je, jak kulaťoučká, hebká a plná, jak hřeje a voní … vždyť je jen z mirabelek a letních jablíček. Víš to je sladká po dětské radosti, kulaťoučká a hebká po tvé paní a to co hřeje to je láska. A vůně , ta vůně ta bude od slunce... Prostě je to pití s přidanou hodnotou. Tak na zdraví! Nám všem, i dětem, které museli ochutnat…no jasně, vždyť také sbírali a těšili se. Tak se z malých věcí stávají velké zážitky na nichž lze stavět, tak poznáte že jste připraveni překonat další překážku...ač předem vůbec nevíte jak velká vlastně bude.
Tipů: 6
» 14.10.16
» komentářů: 10
» čteno: 988(12)
» posláno: 0


» 15.10.2016 - 00:17
ST mirabelkám:-)
» 15.10.2016 - 08:43
Tara: Děkuji ti za trpělivé mirabelkové čtení :-*
» 15.10.2016 - 10:13
detektor
No tedy...já pálím každý rok, ale nikdy jsem se nad tím tak nezamyslel, mě to prostě jen chutná....:-) Ale Tvůj příSTup je hezčí....:-)
» 15.10.2016 - 11:12
detektor: Děkuji ti za přečtení a tak vůbec...a ano, slivovice je víc než jen dobré pití...:-)
» 15.10.2016 - 11:14
Moc fajn. ST
» 15.10.2016 - 14:56
vavaoko: Moc ti děkuji, jsem poctěna :-)
» 16.10.2016 - 11:59
Paulmatthiole
Ano, zcela chápu... já kdysi sepsal ódu na biftek :-))
» 18.10.2016 - 08:08
Paulmatthiole: tleskám...protože to nejprostější, má často nádech zázraků...klidně i biftek :-)
Díky za návštěvu a přečtení...
» 31.10.2016 - 09:06
sakra hned bych si nalil štamprličku...
» 31.10.2016 - 09:10
enigman: Tak alespoň symbolicky...Na zdraví!

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: Korouhvička | Následující: Krásný a hořkosladký

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.