Blb-klub

Jak kdysi napsala E.T. může do klubu každý, kdo napíše historku ze dne, kdy byl blbem... takzvaněho blbcova dne. Přidá se někdo?
» autor: Siorak
No tak to jsme jeli vloni na podzim do jednoho divadla v Brně (dobře, pro Brňáky - je to na Orlí). Dcera tam pořádala taneční soutěž Naruby, což je její bakalářský projekt - studuje produkci na JAMU. Jeli jsme od nás ze severu, do Brna je to skoro 2 hodiny a pak ještě bloudili půl hoďky po Brně.
No, zřejmě to bude počínajícím středním věkem, od dob, kdy jsem měl na sobě naposledy kvádro, se kalhoty v pase poněkud zmenšily, takže jsem se cítil po cestě utlačován. No nic, tak jsem si je rozepnul, povolil pásek a cesta autem proběhla v pohodě.
Když jsme tu Orlí konečně našli, měli jsme podle instrukcí zajet takovými stahovacími vraty přes průjezd do dvora, kde jsme měli domluveno parkování. Vezli jsme se totiž s moderátorem a nějakým vybavením, takže jsme byli VIP.
Před těmi vraty se zrovna snažilo zaparkovat nějaké auto. Jak jsem byl už z toho hledání nervózní, otevřel jsem dveře, vyskočil z auta a štrádoval si to k tomu autu, co, jak se mi zdálo, překáželo.
Ale běda!
Zapomněl jsem, že mám rozepnuté kalhoty! Po dvou krocích jsem stál na cestě v saku a trenýrkách, kalhoty byly těsně nad kotníky. Chlápek v tom autě řval smíchy, moji spolujezdci rovněž. Natáhnu gatě, došel jsem k němu a chci mu říci, ať uhne. Ale jak jsem to viděl zblízka, zjistil jsem navíc, že místa k průjezdu je dost.
Událost se stala původem celodenního veselí, rodinka si mě s chutí dobírala a předávala to s ještě větší chutí dál.
No, některé věci se zpět vzít nedají, i když ty kalhoty jsem si natáhl zpět během dvou sekund, všichni to viděli.
Co se stalo, odestát se nemohlo.
Tipů: 29
» 12.02.15
» komentářů: 17
» čteno: 1154(34)
» posláno: 0


» 12.02.2015 - 21:29
krizekkk
1
Trapasy se dějí. Pánbů zaplať. ;-) ST
» 12.02.2015 - 22:08
1
:-)) ST
» 12.02.2015 - 22:54
:-)...No jo,u nás v Brně....dobrý...:-)...ST
» 12.02.2015 - 23:51
No jo, kdyz já se ale nemuzu rozhodnout, který den z tech více jak padesáti let mám vybrat...
» 13.02.2015 - 00:55
Určitě se přidám! ST
» 13.02.2015 - 06:42
:-))))))))))))))ST připomělo mi to můj největší trapas
» 13.02.2015 - 07:52
představuju si to a řvu smíchy :-) Promiň :-)
jedna moje kolegyně přišla do práce bez sukně - svlékla kabát a nic ...nezapomněla si ji, jen ji měla shrnutou až v pase- elastickou :-)...
» 13.02.2015 - 09:35
.
nic lidského mi není cizí !!!
.
:-))))))))))
» 13.02.2015 - 11:16
Mám trapasů spoustu. ST
» 13.02.2015 - 11:20
Sranda:-)))znám to já si jednou stačila v běhu do kapsy u kabátu spodní kalhotky místo kapesníku v práci pak kolegovi spustila krev a já vy dala ty kalhotky byli tam zákazníci a všichni se bavili akorát kolega projevil obavy zda nejsou použité;-)))
» 13.02.2015 - 19:13
;)) ...v Brodě bych to pochopil CJ
» 15.02.2015 - 13:17
1
...pokud nechodíš "na ostro", tak se to ještě dá, na tu chvilku - ale hlavně, že byla legrace...:D

...já se před půlrokem zmatlal u kámošů dvěma a půl litry rybízového vína, pak jsem dal ještě pár dvojek ve vinárně - no, parádní "vokno" s pár matnými momentkami...
...druhý den jsem se celkem v poho vypravil do práce a tam zjistil, že jsem asi nějak upadl a přitom si roztrhnul kalhoty v rozkroku tak, že by tam prolezly tři pěsti najednou, ufff...
...takže jsem si hned uvázal mikinu kolem pasu a nějak ten den přežil...

...ale představa, že jsem s tím chodil a seděl klidně v metru, autobuse, vlaku, tak ta mě straší dodnes...
...pro příště: když zmatlat, tak jen doma, nebo v Počátkách...;-)
» 15.02.2015 - 15:35
1
čubík: No, že by to tam prolezly tři pěsti, to je v poho, alevně že neprolezl ... ale nic.
» 15.02.2015 - 17:10
Siorak: ...naštěstí nenosím trenýrky, ale i tak jsem byl pro ostudu...
» 16.02.2015 - 23:07
vavaoko: Ringo: nejsembásník: Lota: libour: la loba: Květka Š.: krizekkk: Kapka: divoženka1: Ctirad Justus: čubík: Blb-klub založen!
http://www.libres.cz/diskuze.php?diskid=3579-blb-klub
» 13.03.2015 - 08:16
Brno a zvláště ulice Orlí každýho odzbrojí
» 06.09.2015 - 23:55
No, taky se to mohlo třeba stát během té taneční soutěže...

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: Sen o lásce | Následující: Píseň o vojácích na Ukrajině

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.