Počátky 2014

nejde o body, jde o informace :-)
» autorka: Štěpina
Rok se s rokem sešel. Léto skončilo a to znamená pro libresáky jedno - blíží se Počátky. Nechce se mi opakovat každý rok dokola stejné informace, takže je shrnu jen velmi stručně. Alespoň doufám. Kdo by opravdu nevěděl, ať se podívá do mých předchozích dílek, kde se snad dozví vše, dále jsou tu fotky ze srazů a pokud by někdo měl stále ještě nezodpovězené otázky, tak se na mně, případně gabkina, obrátí ve vzkazu.


- Sraz se již po sedmé koná v rekreačním středisku Valcha v Počátkách u Pelhřimova ve dnech 3.-5.10.2014. Uzávěrka přihlášek je 26.9.2014.

- Přijet můžete kdykoliv. Základní taxa je 440 Kč (od sobotního oběda do nedělní snídaně). Přijet je možné už v pátek večer (na večeři nebo po). V tom případě doplatíte na místě podle situace jídlo a nocleh (cca 370 Kč). Přijet můžete i bez nocování. Třeba jen na páteční večer a v noci domů nebo jen na sobotu přes den (v tom případě mi včas napište, jestli chcete objednat jídlo, např oběd nebo i večeři).

- Ubytování je většinou na 2-4 lůžkových pokojích ve zděné budově. Lůžkoviny zajištěny. Není třeba si brát spacáky. Je ve vašem zájmu se s někým domluvit na společném pokoji. Ostatní poskládám dle svého uvážení. Jednolůžkové pokoje většinou nemohu přislíbit, jejich počet je hodně omezený. Naopak skupinky třeba po 4 i 5 na pokoji jsou vítány.

- Děti, psi i partneři nejsou zakázáni. Děti do 10 let platí 320 Kč, starší 10 let 430 Kč.

- Všechny závazné přihlášky a rezervace vyřizujte přese mě (ubytování, zajišťování jídel).

- Pozor změna, peníze se posílají na jiný účet (viz níže).

- Pokud máte zájem o placky se jmenovkami dejte vědět čubíkovi - další informace
http://www.libres.cz/dilo/125838-placky-do-pocatek/

----------------------------------------------------------------


A teď shrnu několik kroků, co byste měli udělat, pokud chcete přijet:

1) poslat peníze na účet (440 Kč na účet č. 158165585/0300, jako variabilní symbol uveďte číslo svého OP, případně jiné číslo, ale musíte mi ho napsat)

2) poslat mi vzkaz s následujícími informacemi (můžete i postupně, jak co budete vědět):
– hlásím se a zaplatil jsem (napište číslo vašeho OP = variabilní symbol)
– přijedu v pátek nebo sobotu s noclehem
– přijedu jen na krátkou návštěvu (chci/nechci zajistit oběd/večeři).
– na pokoji bych chtěl/a být s ....
– jakmile budete vědět přesnější čas příjezdu, příp. dopravní prostředek dejte mi včas před odjezdem vědět.
– pokud chcete, můžete pro lepší kontakt napsat i své telefonní číslo, na oplátku vám pošlu svoje. Hodně z vás ho už má. Od loňska mám stále stejné číslo, jestli máte starší, tak se mi nedovoláte.

3) už vám zbývá jen dojet do Počátek

---------------------------------------------------------------

Tak snad jsem vyčerpala všechny základní informace a instrukce. Pokud vás ještě cokoli napadne, klidně se mi ve vzkazu ozvěte.

Sledujte občas tohle dílko, pokud by se objevila nějaká novinka, tak jí tu zveřejním. A hlavně sem budu dopisovat přihlášené účastníky, abyste měli trochu přehled na koho se těšit.


Nashledanou v Počátkách.

------------------------------------------------------

O kom už se ví, že by měl dorazit do Počátek:

gabkin
Štěpina + 2 "dorostenky"
básněnka
René Vulkán
ještěr + doprovod
churry
Chosse
hloubavá
Lola Black
labuť
čubík
Kars
Houda
Verena + doprovod
Lorraine
katpok +2 "teenky"
drsnosrstej kokršpaněl
Hazentla
Levandule
G.P.
Lillith
Kajuta
pan.jara
cado
LUKiO + doprovod
siorak
detektor - možná
Slávka + doprovod


Tak jsme zase na 36 lidech (včetně doprovodů). Bohužel jsou už první odhlášení. Jsou bohužel věci, které se nedají naplánovat :-(. Ale předpokládám, že jako kadoročně nás někdo překvapí krátkou nečekanou návštěvou na odpoledne či večer.

V PÁTEK BUDU OD RÁNA UŽ POUZE NA MOBILU, TAKŽE POKUD MĚ BUDETE CHTÍT KONTAKTOVAT NA POSLEDNÍ CHVÍLI, JEDINĚ PŘES TELEFON.
Tipů: 5
» 11.09.14
» komentářů: 44
» čteno: 2480(95)
» posláno: 0


» 13.09.2014 - 11:53
pa100r
Já na srazy nejezdím, věk mi už nedovoluje cestování na 200 km vzdálenosti, ale přeji vám slušné počásko a pohodu při setkání.
» 13.09.2014 - 14:47
Tak jsem se těšila, že už to letos na beton vyjde, když jsem ten důchodce a mám fůru času... Bohužel ještě minimálně do listopadu budu jen zvolna srůstat a popojíždět na invalidním vozíku, takže na nějaké delší cestování to určitě nebude. Všechny zdravím a držím palce, ať se setkání vydaří :-)
» 15.09.2014 - 23:36
TetaKazi: tak ti přeju aspoň takhle, když ne osobně, srůstej úspěšně!
» 17.09.2014 - 19:29
Houda by na 90% přijel...:-)
» 17.09.2014 - 19:40
Houda: ...přihoď ještě 10%...:-)
...vaří tam moc dobře a Petr - majitel Valchy, bude (za teplejšího počasí) v sobotu venku grilovat masíčko, švédský stůl, se všemi možnými přílohami bude...pohodička, nikdo nikoho do ničeho nenutí, počasí by mohlo vyjít jako vždycky (teprve při odjezdu jednou pršelo)...je tam zázračná studánka...

...a možná přijde i kouzelník...
» 17.09.2014 - 23:15
...kdyby jste to v informacích u Štěpiny náhodou přehlédli, tak můžete mít na srazu placku se svým nickem - více zde: http://www.libres.cz/dilo/125838-placky-do-pocatek/

...asi nakonec vezmu tolik prázdných placek, kolik bude účastníků, kteří si je u mě neobjednali, ale budou-li mít o ně dodatečně zájem, budu mít jejich nick vytištěný pouze černě, na bílém papíru...
» 18.09.2014 - 07:53
No nerikejte mi,ze tam zas budu nejmladsi :)
» 18.09.2014 - 08:04
Lola Black: ...neboj, přijede-li katpok s priser(k)ou z libresu, budeš o 7 let starší...:)
» 18.09.2014 - 16:01
čubík: Tome, účast zatím nepotvrzena, zasedá rodinná rada, asi to bude jen na otočku...
» 18.09.2014 - 21:41
katpok: ...já měl za to, Katuško, že u vás jsou ženy v přesile...:-)
...kdyby to ale jinak nešlo, tak i půlden je dobrý...
» 18.09.2014 - 22:30
...jééé, co to mé oči šedozelené vidí, Karlík jede... moc toho ale nenasedí, tanečnic tam bude jako much...:-)
» 18.09.2014 - 23:47
Houda přijede na 99%...už se na vás těším, milí básníři :-)
» 19.09.2014 - 00:21
Houda: ...zdalipak umí Houda trošku tancovat...?...Karlík s gabkinem na všechny holky nestačí a jinak jsou mezi námi jen zdatní "šlapači zelí"...:)

...nebo jsem na někoho zapomněl...?
» 19.09.2014 - 20:12
katpok: vidím, že ženská síla zvítězila :)
» 20.09.2014 - 14:21
katpok: ...prima :*)
» 20.09.2014 - 19:54
já bych prosím ty své dvě příšerky chtěla přejmenovat - dorost to nejsou, ale teenky určitě ;-)
» 20.09.2014 - 19:56
Lola Black: to nebylo ženskou silou, ale je toho všeho na mne moc a tak jsem zvažovala, zda vůbec jet, pojedeme jen na "otočku" ale budeme skoro celou sobotu...
» 20.09.2014 - 20:55
katpok: ...já myslím, že jim ty "příšerky" zůstanou už nafurt, je to tak roztomilé...:D
» 21.09.2014 - 16:54
katpok: to je dobre :)
» 21.09.2014 - 20:11
my se omlouváme, letos nepojedem
» 21.09.2014 - 21:12
Romana Šamanka LadyLoba: ...a já pořád čekal, kdy vás uvidím v seznamu...no, někdy to holt nevychází, tak snad příště...
» 22.09.2014 - 10:36
Romana Šamanka LadyLoba: Romi, tak hlavne, at jste zdravi a v pohode, vsak to nejsou posledni Pocatky, ne?
» 26.09.2014 - 19:35
...před týdnem jsem do předpůlnoci seděl na zahrádce cafírny (na Žižkově) popíjel pifko, kecal a nějak zapomněl, že noci jsou už chladné a teplé prádlo (mikinu) jsem navlékl pozdě...
...a tak se mi od neděle táhne nachlazení, ale do pozítří bych měl (co měl, musím) být fit...

...podzim je v tomhle dosti zrádný...
» 26.09.2014 - 22:54
čubík: takže jako na prvním srazu...... rumíkové pastorále
» 26.09.2014 - 23:04
gabkin: ...depa, Milane, já už jsem z nějakého přebumbávání vyléčený a na tu čajrumovou smršť vzpomínám jen s nostalgickou slzou v oku...:)
» 27.09.2014 - 12:32
No nekecej,Jirik se na nas pripajda podivat :) tak to je supeeer:)
» 27.09.2014 - 13:03
...dobře kajutič, po té operaci...:)
» 27.09.2014 - 20:47
Moc nás to mrzí, ale bohužel to musíme letos odpískat. Zdravotní stav mého starouška nám to zhatil. Snad příští rok. Všechny zdravíme.
» 27.09.2014 - 21:58
Taky všechny zdravím a letos opět...žel to nevyjde...snad někdy...
» 28.09.2014 - 10:40
čubík: zatím ještě přes kaluže skok, domluvili jsme to na listopad, takže si vás ještě užiju a jsem rád, že to takhle hezky vyšlo. :)
» 28.09.2014 - 11:05
Kajuta: ...prima, tak to si můžeš i zakřepčit...:)

...koukám, že se nám tu na poslední chvíli začíná hemžit...ale škoda těch, kteří by rádi a nemohou...
» 29.09.2014 - 15:58
nejsembásník: to je mi moc lito, jsem se tesila i na Tebe s doprovodem :-)
» 29.09.2014 - 22:18
Já bych taky rád, ale 7. a 9. mám křest knihy ve Vyškově a v Bystřici pod Hostýnem, 17. a 18. knižní veletrh v Havl. Brodě. Jednak bych to nezvládl a kdyby, tak to by mě ta moje lepší polovička asi zrušila... Rád bych alespoň na otočku, ale chodit mezi tím ještě do práce, na to už nemám, bohužel... Mohu jen smutně říct: "Hezky si to užijte"...
» 30.09.2014 - 12:08
Užijete si Počátky od počátku do konce! Snad se mi podaří někdy příště dokodrcat. :)
» 01.10.2014 - 14:06
gabkin: uz jsi objednal pocasi?
» 02.10.2014 - 12:01
katpok: ...vypadá to na 18-20 stupňů a tak by mohlo být i sobotní grilování masíčka...:)
» 02.10.2014 - 13:39
čubík:
no já s tím počítám, už jsem si připravil i nakládaný houby :-))
» 02.10.2014 - 14:16
čubík: Nechci tě zklamat, ale podle lokální předpovědi má být pocitová teplota 15 a v neděli dokonce 12 stupňů. Ale hlavně by nemělo pršet :-).
» 02.10.2014 - 15:14
Štěpina: Houda: ...nojo, já koukal na Prahu, takže budeme na cca patnácti stupních přes den...
...a večer ještě míň, však uvidíme, co na to Petr...

...nachlazení se mě drží jako čert hříšné duše, ale studené pifko si už dám, ty čaje s rumem jsou poněkud zrádné...
» 03.10.2014 - 01:21
Milena
Je mi moc líto, že nedorazíme. Bojuju s chřipkou. Trochu jsem se toho setkání obávala a ještě vic se na něj těšila. A asi si to na psychice vybralo svou daň. Posílím a příště tam určité budu. Hezky si to užijte. A mějte se rádi.
» 03.10.2014 - 01:46
Milena: ...to chápu, já byl před prvními Počátkami vyplašený až na půdu, ale nakonec všechno dopadlo nad očekávání dobře, i když jsem byl děsně nachcípanej a proto si dával jeden čajsrumem za druhým, až jich bylo po půlnoci 14 kousků, ufff...

...tak příště...:)
» 03.10.2014 - 02:58
Usajte si set jasu!
Ej, u počasí, čo točí sa — čopuje!
Navěj z mýdel ažur. Panna? Pan? Napruž ale dým z Jevan!
Ať vám to vyjde! Počasí je skvělý mutiplikátor radosti!
» 03.10.2014 - 19:28
PŘEJI VÁM TY NEJKRÁSNĚJŠÍ POČÁTKY 2014
A MĚJTE SE TAM KOUZELNĚ.
POSÍLÁM VÁM SRDEČNÉ POZDRAVENÍ A ŠTÍPANOU PUSU.
TAK AHOJKY KVĚTKA Š. :-)
» 08.10.2014 - 19:27
Tolik poezie v jednom místě, jistě bylo dobře ;) , tak snad příště...
CJ

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.