Placky do Počátek

…informace o plackách s výměnným motivem a možnosti objednání...
» autor: čubík
…Počátky jsou za dveřmi (už po sedmé) a aby tam bylo všem jasné „kdo je kdo“, má každý účastník možnost objednání velké umělohmotné placky, kde bude na tmavomodrém pozadí jeho oranžový (nebo bílý) nick - rozměr 5.6 cm…

…takto budeme k poznání nejen mezi sebou (hlavně pro nováčky a ty, kteří přijeli jen na některé srazy), ale i na fotkách a v neposlední řadě pro Petra Tomandla, pána na Valše, který nám bude připisovat na účet pívo, rum, fernet, becherovku, modré alkoholické potěšení v půllitru, atd...
...ale na Valše mohou být ubytovaní i cizí rekreanti (což se v minulosti stalo, i když se pro zimu v chatkách většinou neubytovává - vytápěný barák je reservován pro nás), tak abychom se k nim nehrnuli, nepoplácávali a ženské neolíbávali s tím – „kterej, která ty seš“…?

…loni jsem přinesl a rozdal pouze 12 kusů, neb jsem se o této možnosti dozvěděl jen 10 dnů před odjezdem, takže to byla jen jakási sonda, bude-li o ně zájem…
…byl…
…takže jsem nakoupil dostatečné množství (65 ks ) a každý, kdo bude placku se svým nickem chtít, může mi ve vzkazu (nebo komentu) napsat, kolik jich bude potřebovat a s jakým nickem, nebo jménem pro sebe, děti, doprovod – případně i pro psy, ale musí mít na sobě něco na přišpendlení…:)

…po přijetí objednávky zveřejním zájemce v seznamu (pokud nebude chtít, tak ne), definitivní stop stav bude tři dny před odjezdem, abych stačil zhotovit v grafickém programu kolečka s nicky, zajistit jejich tisk a vystřižení…optimální by ale bylo, kdybych měl o počtu jasno zároveň se stop stavem, který bude mít Štěpina pro objednávky noclehů tj. 5-6 dnů předem – takže čím dřív, tím líp…

…ani nečekám, že ti, kteří loni placku dostali, ji po té době ještě najdou, pokud ano, bude prima, když mi to oznámí (v komentu, nebo vzkazem), abych si je zanesl do evidence…
…já svou původní nenašel a musel vystřihnout motiv náhradní, no…

…jako „nouzovku“ budu mít sebou asi 5 ks navíc, to kdyby se někdo z našinců „utrhl“ od povinností a nečekaně přijel – ten ale vyfasuje jen bílé kolečko s nickem vepsaným rukou…
...nebo ji může někdo při balení zapomenout, jsme přece jen lidé a ještě k tomu básníci…

…a teď to poslední na co myslím, ale je na rozdíl od loňska jiné: jedna bude za 20 Kč – takže dáte dvacku a já placku…
...(jednu kupuji za 13.50 + poštovné + barevný tisk + dostatečnou zásobu "na sklad")...

…přijedu v pátek po sedmé, tak jen co se pocicmám s dlouho neviděnýma modráskama, hodím bágl na pokoj a budu k mání pro distribuci…

…abyste měli představu, jak bude placka vypadat, přikládám foto s nickem oranžovým a bílým + placku rozebranou: Ukázka placek do Počátek 2015

...oranžová barva mi připadá poněkud "jedlejší" - až se poznáme, tak bílá by byla zbytečně výrazná, ale je zase čitelnější na fotkách…
...možná bude nejlepší, když si každý vybere barvu, která mu lépe "sedne k pleti" - nastavení v programu není žádný problém...

...tak mi napište kterou a já vám ji nadělím…:)

Pro zajímavost přidávám význam barev oranžové a bílé:

Oranžová je symbolem optimismu, mládí a radosti ze života. Pomáhá proti depresím, nechuti a pesimismu. Vzbuzuje v nás zvědavost a chuť do dobrodružství. Označuje se za "sociální barvu", kterou mají rádi extroverti a společenští lidé.

Bílá je symbolem čistoty, jasnosti a nevinnosti,... ale také perfekcionismu a touhy po dokonalosti bez jakýchkoliv kompromisů. Je chladivou barvou, která působí rozjasňujícím dojmem, zvětšuje prostor a napomáhá přemýšlení.

Zdroj: http://vyznam-barev.najdise.cz/


Objednávky:

* čubík - 1 ks (oranžová)
* Lola Black - 1 ks (bílá)
* René Vulkán - 1 ks (oranžová)
* Štěpina - 1 ks (oranžová)
* gabkin - 1 ks (oranžová)
* gabkinka Karolína - 1ks (bílá)
* gabkinka Markéta - 1ks (bílá)
* labuť - jako živá v barvě bílé...:)
* Milena - 1 ks (oranžová)
* básněnka - 1 ks (bílá)
* churry - 2 ks (oranžová)
* Chosse
* Lilith - 1 ks (oranžová)
* Verena - 2 ks (bílá)
* doprovod Avatar (oranžová)
* vavaoko - 1 ks (bílá)
* Hazentla nyní Kokršpanělová - 1 ks (bílá)
* drsnosrstej kokršpaněl - 1 ks (bílá)
* Lorraine - 1 ks (bílá)
* katpok - 3 ks (bílá)
* priser(k)a z libresu
* su Denda

Nepřijedou, placky pošlu:

* nejsembásník - 3 ks (bílá)
* doprovod
* Kuskus Pruhovaná
* Liška76 - 1 ks (oranžová)

HANKA - 1 ks (bílá)

...nicky s hvězdičkou jsou hotové, splackované...HANKA je vystřižená, kdyby náhodou přijela...

...a ještě něco: nicky budou na plackách v takové podobě, jak jsou zde autoři nebo autorky zaregistrováni...
...až na jednu výjimku - kteroupak asi...:-)

...i těm, kteří jsou u Štěpiny zaregistrováni, ale o placku se nehlásí, vytisknu motiv s oranžovým nickem - co kdyby...

Mňam
Tipů: 5
» 01.09.14
» komentářů: 23
» čteno: 1520(61)
» posláno: 0


» 01.09.2014 - 18:21
2
Ahoj

objednávám jeden kus, barva - jakákoliv

jméno - René Vulkán
» 01.09.2014 - 18:53
René Vulkán: ...oranžová Ti sedne dokonale, ale bílá je také pozitivní - jen ten "perfekcionismus a touha po dokonalosti bez kompromisů" mi k Tobě nějak nesedí, ale mohu se mýlit...:)
» 01.09.2014 - 20:33
zdar ĆUBULUSI. Ne, že by jsme ztratili se Štěpinou nevinnost, ale lehčí, než přebrat dvoupatrový barák, bude přistoupit k výrobě nových - omlazujících - oranžových placek pro mě a Zuzku. Maximálně budu značený dvoubarevně - pro noc a pro den různorodě.
» 01.09.2014 - 20:35
S úsměvem ST a prosíííím, taky jednu bílou..:-))
» 01.09.2014 - 20:44
HANKA: gabkin: ...budiž vám přány barvičky dle touhy vaší...:)
» 01.09.2014 - 21:54
Hlásím, že mám. Ušatec nepotřebuje, toho každý pozná :)
» 01.09.2014 - 22:00
sailorr: ...byl jsem v pokušení dát jako příklad Tvou fotku s plackou, však není až tak vidět...:-)

...jsi člověk pořádný a to Tě šlechtí...
» 01.09.2014 - 22:29
Milena
Přála bych si oranžovou. Děkuji.
» 01.09.2014 - 22:46
Milena: ...takže další optimistická oranžová - zatím vede...
» 02.09.2014 - 06:19
objednávám 3 ks bílá

nejsembásník
doprovod
Kuskus Pruhovaný

pokud Iva nepojede, předám jí to pro vzpomínku na sraz, který zmeškala :-)
» 02.09.2014 - 08:07
Ahoj, E.T.Jane prosí o oranžovou (a když v tiskárně dojde oranžáda, bíla tuty neva) :) Díky
» 02.09.2014 - 08:19
E.T.Jane: nejsembásník: ...oranžová stále mírně vede (přirozeně bílou labuť nepočítám)...
» 10.09.2014 - 08:14
Tak já Churry a Chosse po jedné oranžové...
» 11.09.2014 - 21:25
churry: ...oranžová zatím vede o tři kusy...:)
» 13.09.2014 - 17:18
Ahojky, prosila bych jednu oranžovou, díky :-)
» 13.09.2014 - 17:22
Lilith: ...oranžády zvyšují náskok...:)
» 19.09.2014 - 06:32
Ahoj, objednávám jednu placku s bílým nápisem Verena (prosím velké V) :-), moc díky.
» 19.09.2014 - 07:56
Verena: ...černovlasá Verena v barvě bílé snižuje vedení oranžových...:)
» 19.09.2014 - 10:29
čubík:Ahoj. Objednávám si placku se svým nickem. Asi bílou. Pokud bych nepřijel, pošleš mi ji?
» 19.09.2014 - 12:06
vavaoko: ...však Ty přijedeš...:-)
...a kdyby ne, snad by šla poslat jako dopis, v bublinkové obálce...
» 21.09.2014 - 12:33
Hazentla
Prosíme: jednu bílou pro dr.kokršpaněla, druhou bílou pro mne :)
» 21.09.2014 - 12:41
Hazentla: ...a s vámi se ujímá vedení bílá...:)
» 18.10.2014 - 12:02
čubíku čubíku
placky máš na triku
a zajímavý na tom je
že ta placka tvoje
je i na mým triku
.-)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: Ústa | Následující: Podzimní jaro

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.