ZÁZRAK

Je hezké potkávat zázraky
» autorka: divoženka1
Znáte to jednou za čas přijde a já mu říkám den blbec.Většinou se už probudím s tím pocitem.Vstanu a šlápnu do misky plné vody.Proč ji ten pes nevypil a proč je miska na místě kam pravděpodobně položím své nohy cestou na WC?Cesta byla zbytečná protože Wcéčko stejně nefunguje.Rozbila se elektřina a ještě stoletý hrníček po babičce ,kdo ho postavil na samý okraj stolku??A proč zrovna ten oblíbený??A ááááá chce se mi brečet,když vidím jak na mě mrká pomněnkovýma očima z hromádky střepů..Den blb jak vyšitý .Večer už mám pocit že bych se oběsila na nejbližším stromě kdybych měla sílu tam dojít.No a pak se to stane.Zvednu hlavu zhluboka se nadechnu podívám se vzhůru,ucítím lehký závan vzduchu .A on se objeví.Rozhlédne se za okamžik zhodnotí situaci a začne jí řešit.Spraví odpad,umeje podlahu ,přestěhuje nábytek tak aby plnil svoji funkci a nepřekážel.Je praktický na umytí podlahy použije tričko a sundá si lněné kalhoty které pečlivě rozloží jezevčíkovi do koše aby měl čistý pelíšek.A myším které se tu bůh ví proč zabydlely vysvětlí zcela jasně že každá návštěva by taky měla umět včas odejít.Za chvíli je to tu k nepoznání venku visí voňavé prádlo jak barevné lentilky.Nádobí se leskne v kredenci ,dveře nedrhnou a okno má konečně namontovanou kličku na otvírání.Na medovém ubruse kytka soutěží s vůní pečené zvěřiny k večeři.Nad stolem se vznáší závan čerstvě umleté kávy.Onse usměje mávne křídly a za chvili je jen ta malá hvězdička na obzoru.
Tipů: 8
» 23.04.13
» komentářů: 7
» čteno: 740(19)
» posláno: 0


» 23.04.2013 - 18:31
Bral bych toho anděla. ST
» 23.04.2013 - 19:37
krizekkk
Dny blbce mám taky... Nic si z toho nedělej. ST :-)
» 23.04.2013 - 20:39
Roztodivně je to na tom světě zařízené. Ženám pomáhají dokonce andělé a mužům "jen" Andělky.
» 23.04.2013 - 20:50
..zázrak je prostě zázrak.. :-)
» 24.04.2013 - 08:31
...máš na něj číslo!?Že by k nám taky zalít...:-)
STačí jednou týdně!
» 24.04.2013 - 08:32
severanka: Jasně zvedni hlavu nahoru nadechni se a on přiletí:-))))
» 03.12.2017 - 20:22
Kéž by přiletěl... :-)
ST

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: Přicházíš Samoto | Následující: Návrat

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.