Dopis

Dopis venovany zene... chystam se ho teprve predat, takze premieru si odbude tu...myslim, ze zbytek pochopite z dopisu :)
» autor: Michael Bader
Drahá M,
znáš mě už dobře a tak víš, že si neustále na něco stěžuji. Ale toto… to je ta nejtěžší věc, jakou jsem kdy psal. Ty nejlépe víš, jaký byl můj vztah k ženám. Sám nevím, proč jsem to dělal. Možná jsem někoho hledal, slečnu dokonalou, možná jsem se bál s někým být, možná jsem měl pocit, že bych nebyl se žádnou šťastný. Jenže ono se to stalo… někoho jsem potkal. Při prvním setkání jsem byl slepý a city utopil v alkoholu. Ovšem když jsem ji uviděl podruhé, cítil jsem něco, co nikdy předtím. Bylo to zvláštní. Do srdce se mi vlil divný pocit, nepopsatelný žár, po zádech se mi šířil mráz a ruce se jemně třásly. Věděl jsem, že to je žena, s kterou mohu být šťastný, žena, s kterou chci být ne z rozmaru, ne z nudy, ale protože k ní opravdu něco cítím. Jen nevím, jak sní teď být a to mě rve na dva kusy…tou ženou jsi ty, M. Připadá mi, že nám život strašně rychle běží kupředu a já nechci v tom spěchu přehlednout všechny ty krásné věci. A ty, ty jsi ta nejkrásnější.

Tvuj MB
Tipů: 10
» 26.05.12
» komentářů: 4
» čteno: 1367(22)
» posláno: 0


» 27.05.2012 - 12:20
No,snad jsi to už poslal.
Ale nejlepší by bylo doručit osobně...ST
» 30.05.2012 - 00:35
Pěkné vyznání lásky...
» 10.07.2012 - 23:10
Vlož v její jemné ruce sám, krásné psaní nechť otevře jí duše chrám:))
» 11.07.2012 - 20:56
Pěkné, hlavně žes na to všechno přišel a dokázal jsi to napsat, to ocenuji.)) Kup kytičku a jdi za ní. Hodně štístka.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: Slepá lílie | Následující: Zanechání

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.