Politikaření

něco tak trochu jiného
» autor: Fanosh
1979
Drsní chlapi severu nepotřebují k životu teplo domova. Vystačí si se studenou, kamennou jeskyní. Drsní chlapi severu nosí roušky přes koule a jedí syrové maso, co si uloví v drsných severních pláních. Drsní chlapi severu nepotřebují ani ženské. Drsní chlapi…
Petr založil knížku a zavřel oči, aby si představoval, jak taky nepotřebuje „ženskou“. Jeho rodiče byli zatvrzelí křesťané a to, že myslí na mužské pyje by je rozezlilo k nepříčetnosti. Patnáct let a hlavu plnou těch velkých, tvrdých věcí. K ženám cítil spíš jen náklonnost, než aby ho přitahovaly. Byl zmatený. Ve třídě se s děvčaty bavil mnohem snáze než s chlapci. Rád udržoval svůj zevnějšek a byl spíš introvert.

1992

„Pane Nečas, volal pan Kalousek. Jestli ta schůzka platí?“
„Samozřejmě Janičko. A už mi přišly ty nové brýle?“

„Ano, tady je máte.“ Sekretářka Janička měla na sobě upnutý kostýmek od Chanelu za sedm tisíc korun. Petr měl na sobě oblek. Janičky si nevšímal, i když ta by před něho padla, jako čubka k pánově noze, pokud by ji o to požádal.

Neuběhla ani hodina a Petr u pana Kalouska seděl na pohovce a popíjel koňak.
„Ahoj.“ Mrkne Kalousek.
„Dlouho jsme se neviděli.“
„Možná týden?“ Odpověděl Mirek a sundával si sako. Petrovi pomalu tvrdnul. Viděl ho už v sobě. Chtěl cítit jeho teplo. Odložil koňak a jako kočka sledující svou kořist pomalu šel k Mirkovi.
„Moc dlouho.“ Zašeptal Petr a svému milenci roztrhl košili, až odletěly knoflíčky. Oheň v krbu zapraskal a odhodil kus třísky.
Políbili se a místnost nestíhala tu vášeň vstřebávat, oběma se zarosily brýle. Ty odhodily také, až se rozbily o podlahu.
Petr si ani nevšiml, kdy mu Mirek sundal pásek.
„Chtěl bych tě.“ Zašeptá Petr.
„Přitiskni se blíž.“
Péťa se přitiskne. Mirda ho ale odhodí na pohovku. „Ještě ne.“ Ušklíbne se. Sundá si kalhoty a ukáže na Petrovu košili. „Dolů s ní!“
Ten začne rychle a neobratně knoflíčky dostávat skrz dírky. Sám by ve své už cítil Mirka.
Když je o něm řeč, tak ten už se mu pusou přibližuje k jeho chloubě. A čárymáryfuk, stojí mu jak luk.
Mirkova pusa je vlhká a Petrův pyj do ní vklouzne jak párek do rohlíku.
„Uhm.“ Dusí vzrušení Petr. Mirek zrychluje.
Peťa se prohne jako kočka, ale jeho milenec v tom nejlepším přestane a mrkne na něho. Petr neví, co od toho má očekávat, když ho Mirek silou otočí. Pohovka je měkká, takže Petrův pyj se do ní pěkně zaboří. A Mirek zaboří Petrovi do zadku nasliněné prsty. Chvilku tam s i rejdí. Až mu tam strčí svoje péro. To už Petr nevydrží a zakřičí vzrušením. Mirek přiráží jako smyslů zbavený.
„Jo, ty vole jo.“ Křičí už i on. Petr cítí, jak se mu ve vnitř rozlévá teplo. Mirek se udělal.
V krbu znova zapraská a začnou bít hodiny. Nahý Mirek leží vedle nahého Petra na zemi před krbem.
„To bylo moc fajn.“ Začne Petr.
„Jo. Chce to ale ještě víc tréninku.“
„To určitě.“

A tak Mirda s Peťků cvičili a cvičili. A postupem času přibrali i další kamarády. Teď jsou mistři ve vyjebávání s lidmi.

Konec.
Tipů: 12
» 11.01.12
» komentářů: 15
» čteno: 1419(27)
» posláno: 0


» 11.01.2012 - 14:01
...za pěkný, svižný sloh si tip zaslouží...;)
» 11.01.2012 - 14:13
Vítej na nedemokratickém webu. ;-)
» 11.01.2012 - 14:43
Joo hodně dobrýý:))
» 11.01.2012 - 16:05
Jo, taky jsem ze zabýval Jirkou Mirkem, Íčkem, Čunkasem aj. Bohužel musím konstatovat, že buzíci, homouši, tepoluši mi de facto nevadí vůbec na rozdíl od těch šmejdů. Ale přirovnání o vyjebávání je trefné. U Slanečka u drah to dokonce tak probíhá na 100%. Tam i pro tužku je nebezpečné se ohýbat jak trefně kdosi okomentoval.
» 11.01.2012 - 16:46
Anonym
To, co si myslím, sem nemohu napsat. Nerad bych od čubíka či sioraka chytil ban. Zdá se, že se jim takové příspěvky líbí, tak se radši stáhnu ... Láďa

a jestli je to provokace, tak by jste měli zasáhnout stejně rychle či ještě rychleji

Vybráno z pravidel:
Je zakázáno ...
... vulgární, rasistické, pornografické, politicky radikální, nemorální a útočné materiály, které jsou v rozporu s platnými zákony ČR ...

a dalo by se citovat i z dalších ustanovení ...
» 11.01.2012 - 17:38
Už jsem to psala na liter, ale napíšu i sem:
Pořádně si mě pobavil, nic trefnějšího na dnešní dobu jsem ještě nečetla!
» 11.01.2012 - 18:16
... které jsou v rozporu s platnými zákony ČR.
Laďo, pomoc, se kterým zákonem je to v rozporu? Nejsem si jist a pokud požádám Fanoshe, aby to stáhnul neoprávněně, zas tu budou tací, co si budou myslet, že tu omezujeme svobodu slova. Na Literu to leží bez problémů, jukni na to. Fakt je to protizákonné?
» 11.01.2012 - 18:41
jééé,já jsem fakt ráda,že si tady. To je fajn,chyběly mi tvoje veselý povídky. Politicky laděný nemusím, ale tvoje mě vždycky dostanou-i takovýhle. Ale jestli se vrátíš k tvojí hustý tvorbě,tak čitatelka se hlásí! A těší
» 11.01.2012 - 18:54
Asi jsem ve svých 56 letech příliš úzkoprsý. Jsem vlastně zedník? Asi ne.
» 11.01.2012 - 20:24
Anonym
Ty seš prostě magor ;-)
Naštěstí tě znám, takže jsem předem duševně připravena, i když dnes můj mentální štít dostal pěkně zahulit;-D
Ale je fakt, že politika a porno si jsou podobné - minimálně v tom vyjebávání
Zdraví Hybridka22
» 12.01.2012 - 17:36
ode mne bez typu. Mám-li říci pravdu, pro mne je to dílko na hraně a nabýt v tom namočena politika, asi bych reagoval osobním vzkazem o sporném přínosu dílka tomuto serveru.
Každý má hranici svého vkusu posunutou někde jinde a taky si každý autor musí uvědomit, dosah svého působení tady. Nechci , aby to bylo bráno jako hlas redakce, neboť to sem píše gabkin - jako autor. Ale představa, že tohle tu čtou mé nezletileté děti.... mi radost nedělá. Nadruhou stranu, když čtu jejich bravíčko..... už se nedivím ničemu. Osobně rozlišuji sprostá dílka ne podle výskutu sprostých, či nevhodných slov, ale podle významu jejich použití.
U tohoto dílka to beru tak, že použitý slovník odpovídá naturelu pisatele. Stejně vyznívající dílko jde napsat i ve slušnější formě, jenže dá více práce.
Takže je na každém, aby si zvolil cestu, kam až je ochoten zajít..... a nakolik o sobě vypovídá svým dílkem.
» 12.01.2012 - 17:52
Na internetu je mnohem dostupnější, jednodušší a zvrhlejší forma nechutnosti než jakou poskytuji já. A někdy takové věci píšou/točí právě ti nezletilí :)
Jinak všem děkuju za komenty, ono to dílko bylo takové trochu vyhecované a je to spíš odvar toho s čeho sem čerpal inspiraci. Normálně píšu akorád o chlastu.
» 14.01.2012 - 21:20
gabkin: máš stoprocentní pravdu, řekl bych to stejně jak ty. Teplouši se mi vždy hnusili a po téhle četbě to nebude lepší. Ach jo. Svět je holt čím dál víc zvrácenej a tím taky i na zvracení. Němóžem nič robiť, jak říkají bratia Slováci. A dále: něviem, čo bysom ďalej povedal
» 17.01.2012 - 00:00
Jako levičák nemůžu nic jiného, než dát Tip :-)
» 15.06.2013 - 11:08
teď, začínám hluboce přemejšlet nad druhoplánovou postavou Jany a nad smyslem roku 1992.
:)
Ale i tak- dobrý dílo, znám ho přeci jen dýl.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Následující: Mořský vlk

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.